Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا صنعتگر خواننده نام آشنای موسیقی "قاسم هنوز زنده است"، از تولید بازی "چهل و یک" که ساخته سازمان فضای مجازی بسیج در سیستان وبلوچستان بود، قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا صنعتگر در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با ساخت قطعه "قاسم زنده است"، سعی کردیم کاری تولید کنیم که درشان شهید بزرگوار باشد که این قطعه با تمام ارادت قلبی خواندم تا به جان مخاطبان بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مراسم یادواره "حاج قاسم زنده است"، از بازی "چهل و یک" که برگرفته از خاطرات رزمندگان لشکر 41 ثارالله بود رونمایی شد؛ این بازی با موضوع ‏جانفشانی‌های رزمندگان این لشکر پر افتخار همچون حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی است که در آن افتخاری نصیب بنده شد تا بخشی از موسیقی "قاسم هنوز زنده است" در آن بکار گیری شود.

این خواننده نام آشنای موسیقی، ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای سازمان فضای مجازی بسیج که اقدام به ساخت این بازی کردند، گفت: امید است که همیشه بدرخشید و فراخور موقعیت های زمانی و ‏نیاز مخاطبان محصولات فاخر و با کیفیتی تولید کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان