Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران، درباره ویرایش اطلاعات و تغییر قیمت کتاب ناشران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اظهار کرد: از روز ۱۸ تا ۲۱ دی ماه این امکان و فرصت را برای ناشرانی که ثبت نامشان ناقص مانده است فراهم کردیم تا بتوانند نواقص ثبت نامی خود را تکمیل و برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نواقص می‌تواند شامل شماره حساب، استعلام بانک و ... باشد.

او ضمن بیان اینکه همه ناشرانی که ثبت نامشان تایید شده است با ورود به پنل نمایشگاه می‌توانند نسبت به ویرایش موجودی، اطلاعات و تغییر قیمت کتاب خود اقدام کنند، بیان کرد: پیش از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ناشران می‌توانند از تاریخ ۲۳ دی ماه قیمت کتاب‌ها را اصلاح کرده و موجودی خود را به روز رسانی کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است که تغییر قیمت کتاب تنها یکبار صورت می‌گیرد، اما در صورتی که ناشران کتابی را چاپ کرده باشند می‌توانند موجودی خود را تغییر دهند. نکته مهم این است که کتابی که روی سایت برای عرضه و فروش قرار می‌گیرد حتما باید موجود باشد.

حسین صفری در پایان گفت: همچنین ناشرانی که تا کنون موفق به عضویت در سامانه پست کتاب نشدند می‌توانند این کار را در اولین فرصت انجام دهند و بنا به دستورالعمل پست جمهوری اسلامی ایران یک نوبت از طریق این سامانه مرسوله پستی را ارسال کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب فروش کتاب نمایشگاه مجازی کتاب قیمت کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳ عنوان کتاب که ۵۰ عنوان آن‌ها عنوان چاپ اول هستند در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

معرفی آثار جدید با حضور مولفان و مترجمان و پاسخگویی به سوالات دانشجویان و پژوهشگران حوزه تخصصی دین از برنامه‌های انتشارات مذکور در این‌رویداد هستند. در حاشیه این برنامه‌ها آخرین آثار منتشر شده نیز برای فروش عرضه خواهد شد.

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب از ابتدای تاسیس در سال ۱۳۷۵ تاکنون بیش از ۴۵۰ عنوان کتاب در حوزه های تخصصی اسلام و مذاهب اسلامی، یهودیت، مسیحیت، ادیان شرق، جنبش های نوپدید دینی، عرفان و دین پژوهی منتشر کرده که ۵۰ عنوان از مجموعه، آثار ارائه شده از تازه های انتشارات دانشگاه و ۶۸ عنوان از آثار تجدید چاپ در موضوع ادیان و مذاهب است که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

مشروح برنامه های حضور اساتید و مهمانان در غرفه انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به این‌ترتیب است؛

۱- پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت رونمایی از کتاب علامه و عرفان نوشته غلامرضا نوروزی با حضور دکتر محمد معینی فر

۲- جمعه ۲۱ اردیبهشت رونمایی از کتاب الهیات گردشگری نوشته حمیده امیر یزدانی

۳- شنبه ۲۲ اردیبهشت رونمایی از کتاب جنسیت و توسعه و معرفی کتاب سیاستگذاری نهاد خانواده با حضور منصوره زارعان و خدیجه برزگر

۴- یک شنبه ۲۳ اردیبهشت رونمایی از کتاب های: فرشتگان مانوی نوشته محمد شکری فومشی، سلاسل صوفیه نوشته رحمان بوالحسنی با حضور مهدی فرمانیان

۵- دوشنبه ۲۴ اردیبهشت رونمایی از کتاب مرگ نوشته مهراب صادق نیا با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب

۶- سه شنبه ۲۵ اردیبهشت رونمایی از کتاب آشنایی با دین های بزرگ جهان و آیین سیکه نوشته محمدمهدی علیمردی و سیدمحمد روحانی

۷- چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت رونمایی از جلد چهارم کتاب کلام و جامعه به سرویراستاری سیدمحمدرضا بهشتی با حضور احمدرضا مفتاح

۸- پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت رونمایی از کتاب های: عقل و ایمان و در آمدی به آیین پروتستان نوشته شهاب الدین وحیدی و کتاب المناظرات با ترجمه محمد جاودان

۹- جمعه ۲۸ اردیبهشت رونمایی از کتاب ایثار در ادیان نوشته انسیه شیر خدایی

کد خبر 6099331 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دانشگاه ادیان و مذاهب با ۳۲۳عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟