Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:24:49 GMT

وجود 11 خانه ورزش روستایی در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۴۲۳۲

وجود 11 خانه ورزش روستایی در اسدآباد

سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از وجود 11 خانه ورزش روستایی در روستاها و دهستان های پر جمعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان:سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد از وجود 11 خانه ورزش روستایی در روستاها و دهستان های پرجمعیت این شهرستان خبر داد و گفت:به دلیل شرایط کرونا این تعداد خانه های ورزش شهرستان فعلا دارای فعالیت نبوده و قطعا با گذر از شرایط فعلی کرونا و با تصمیم و اعلام ستاد کرونا شهرستان مجددا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی جمور در دیدار امروز بخشدار مرکزی اسدآباد با وی به منظور پیگیری توسعه خانه های ورزش روستایی در بخش مرکزی اظهار کرد:در راستای ارتقا و تقویت ورزش جوانان روستایی یکی از مهمترین اولویت ها و برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان توسعه خانه های ورزش روستایی است.
وی ضمن تقدیر از بخشدار مرکزی ، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی را یک فرصت مناسب برای توسعه ورزش روستایی خواند و گفت؛ از دهیاران و شوراهای اسلامی درخواست داریم که هر جا مکان یا زمین مناسب وجود دارد برای توسعه و ارتقای ورزش روستایی به اداره ورزش و جوانان معرفی کنند.
بخشدار مرکزی هم با اشاره به استفاده بهینه از فضاهای موجود سالن های ورزشی و زمین های چمن در سطح روستاها گفت؛ برای حفظ و حراست از اماکن ورزشی روستاها نیز باید اقدام اساسی بعمل آید.
سلیمان نظری دوست خواستار برنامه ریزی دقیق و لازم برای توسعه فضاهای ورزشی در روستاهای بخش مرکزی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان اداره ورزش و جوانان ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند