Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ دادستان کل کشور گفت: دادستانی درباره استفاده از مازوت دستور نداده است و تنها گفته است از انرژی استفاده شود که آلودگی کمتری ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در حاشیه نشست شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در مورد آلودگی هوای تهران، گفت: موضوع آلودگی هوای تهران دستگاه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و دستگاه‌ها باید در این زمینه هم افزایی و تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی در این زمینه ورود کرده و جلساتی با دستگاه‌های مرتبط داشته است و سازمان‌های استاندارد و محیط زیست باید دستگاه‌ها را به صف کنند.

وی در ادامه افزود: دادستانی درباره استفاده از مازوت دستور نداده است و تنها گفته است از انرژی استفاده شود که آلودگی کمتری ایجاد می‌کند.

دادستان کل کشور با اشاره هزینه تخریب‌ ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: اینکه این هزینه تخریب باید توسط چه کسی یا دستگاهی پرداخت شود در قانون مشخص نشده است. دستگاه قضایی درباره این هزینه تخریب دارای ردیف بودجه نیست. ما نیز می‌خواهیم که مشخص شود که هزینه تخریب‌ها به عهده چه کسی است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری درباره توقیف کشتی کره جنوبی گفت: این توقیف براساس شکایت یکی از سازمان‌ها انجام شده است و اقدامات لازم درباره این موضوع درحال انجام است.

وی در خصوص اهمیت جایگاه شورای عالی استان ها گفت: شورای عالی استان ها یک ظرفیت بسیار ارزشمند دارد و انتظار داریم دست اندر کاران این شورا بتوانند از این ظرفیت حداکثر استفاده را داشته باشند. هرچند گام‌هایی برای استفاده از این ظرفیت برداشته شده است اما کافی نیست. نمایندگان شورای عالی استان ها جوان هستند و انرژی زیادی دارند و هر گامی که جوان های ما بخواهند می توانند بردارند. ان‌شاءالله بتوانند به درستی از این ظرفیت استفاده کنند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: من اعتقاد دارم شورای عالی استان ها تاکنون از ظرفیت موجود به درستی استفاده نکرده است اما امیدواریم که این تجربه برای آینده باشد تا به درستی از ظرفیت های قانونی استفاده شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دادستانی کل کشور حجت الاسلام و المسلمین منتظری مازوت استفاده از مازوت در نیروگاه ها استفاده از مازوت مازوت در نیروگاه ها سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای عالی استان ها هزینه تخریب دستگاه ها کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سی‌امین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رییس قوه قضاییه و سایر مسئولان عالی قضایی در این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ‌ـ‌ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین  از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان ، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان ، خراسان رضوی (۲ مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

بر اساس گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، نقطه اشتراک سفرهای استانی رییس قوه قضاییه در دوره جدید - اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین  اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز