Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان دیدار از طرح‌های راهسازی این استان به همراه رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تکمیل محور بروجن به لردگان در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که می‌طلبد مجلس شورای اسلامی روند تخصیص این اعتبار را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، از تکمیل محور بروجن به لردگان ظرف یک ماه آینده خبر داد و افزود: به جز دو تونل و پل‌های گردنه کره‌بس با مجموع پنج کیلومتر که دارای برنامه زمان‌بندی دو ساله و در اختیار پیمانکار است، مابقی محور از سه راهی امام قیس تا گردنه کره‌بس به طول ۳۳ کیلومتر در یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید

بازدید رئیس کمیسیون عمران از راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های عمرانی

خادمی اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری کامل از طرح را ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و از رئیس کمیسیون عمران مجلس خواست تا با توجه به اهمیت این محور به عنوان قسمتی از کریدور ارتباطی فلات مرکزی به جنوب کشور، روند تخصیص این مبلغ تسهیل شود.

او به محور شهرکرد به بروجن نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع مسیر حدود ۱۱.۳ کیلومتر بین شهر‌های فرادنبه و سفیددشت باقی مانده است که از این مقدار ۶.۲ کیلومتر آسفالت شده و پنج کیلومتر به مرحله زیرسازی رسیده است.

خادمی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی با تکمیل این قطعه، در دهه فجر امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: تکمیل قطعات باقی مانده و بهره‌برداری از محور شهرکرد به بروجن به لردگان، اولویت نخست طرح‌های راهسازی چهارمحال و بختیاری است.

او افزود: با حجم بالای ترافیک موجود به سمت جنوب کشور، لازم است تمام تلاش مجموعه راه و پیمانکاران بر تکمیل این محور مهم متمرکز شود.

رضایی کوچی اضافه کرد: در سال‌های گذشته اختصاص اعتبار به پروژه‌های بدون اولویت در حوزه‌های مختلف، اجرای پروژه‌های حیاتی و اولویت‌دار را با کندی و کمبود اعتبار مواجه کرده است.

او همچنین به پرداخت اوراق در قبال مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و گفت: ما هم با این شیوه تزریق اعتبار مخالف هستیم، اما در حال حاضر و با وضع نقدینگی دولت، هیچ راهی جز این وجود ندارد.

رضایی کوچی همچنین در دیدار از قطعات مختلف محور بروجن به لردگان و تونل‌های کره‌بس به بررسی مشکلات مختلف این پروژه همچون تداخل با خط لوله‌های گاز و نحوه تخصیص اعتبارات این پروژه پرداخت.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های راهسازی راه و شهرسازی مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران محور بروجن به لردگان کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود