Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه "قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کوله‌بر سوءاستفاده می‌کند" گفت: کوله‌بری یک مسئله است و قاچاق حرفه‌ای یک مسئله دیگر؛ باید با جریاناتی که از کوله‌برها سوءاستفاده می‌کنند برخورد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه اظهار داشت: وزارت صمت، گمرک و نیروی انتظامی با اجرای مصوبه دولت و فراهم کردن زیرساخت‌های بازارچه مرزی در کرمانشاه، زمینه را برای قانونمندکردن فعالیت کوله‌بران فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه افزود: ما به عنوان حکومت مسئولیت داریم؛ هر دستگاهی در این زمینه اعم از قوه قضاییه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و وزارت بهداشت و غیره باید وظایف کار خودشان را انجام دهند.

رئیسی: راه کوله‌بری و تجارت مجاز باید باز شود/ ضرورت برخورد جدی با قاچاق سازمان‌یافته ‌روزگار غریب ‌کولبران‌| روایت تسنیم از قشری که تنها مانده‌اند‌ / این روزها بر کولبران چه می‌گذرد؟ نماینده مردم اورامانات در مجلس: معابر کوله‌‌بری در گذرگاه‌های مرزی برای ورود اقلام مجاز بازگشایی می‌شود

رئیسی خاطرنشان کرد: اینکه ما کاری که انجام می‌شود را ساماندهی نمی‌کنیم و بعد افراد را به عنوان «متخلف» تلقی می‌کنیم اصلاً قابل قبول نیست و این قطعاً ناتوانی محض است.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه؛ وی با بیان اینکه "قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کوله‌بر سوءاستفاده می‌کند" افزود: کوله‌بری یک مسئله است و قاچاق حرفه‌ای یک مسئله دیگر و باید با جریاناتی که کوله‌برها را سازماندهی کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کنند برخورد کرد.

انتهای پیام/831/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه قوه قضائیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی استانداری کرمانشاه قوه قضائیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یک مسئله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت