Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:26:39 GMT

سازمان بازرسی: وضعیت کوله‌بری حتما بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۴۴۳۶

سازمان بازرسی: وضعیت کوله‌بری حتما بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یکی از مسائلی که در سفر آیت الله رئیسی به کرمانشاه مورد توجه بود، بررسی و ایجاد شرایط برای رفع و بهبودی وضعیت زندگی کوله بران این استان بوده است. به همین منظور «حسن درویشیان»رئیس سازمان بازرسی کل کشور در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه از نزدیک با مسئله‌های کولبران را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار فارس در شهرستان پاوه به برخی از سوالات در این خصوص پاسخ داد.

فارس: مشکلاتی که به شما گزارش داده‌اند شامل چه چیزهایی می شود؟

درویشیان: بحث ساماندهی کوله برها و همچنین مشکلاتی که در تردد کامیون‌ها می‌باشد که این معضل در مرزهای شوشمی و شیخ صله وجود دارد و بخش‌های دیگری که بررسی خواهیم کرد و نتیجه آن را اعلام می‌نمایم.

فارس: سازمان بازرسی کشور به چه صورت به کولبرها در وارد کردن کالا کمک خواهد کرد؟

درویشان: کوله بری تنها مختص شهرستان پاوه و استان کرمانشاه نیست و در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی هم وجود دارد که یک آیین‌نامه‌ای قبلاً در دولت تصویب شده است که اخیراً شنیده‌ایم در حال بازنگری و در واقع بررسی مشکلات کوله بری که ناشی از دستورالعمل‌ها و مقرراتی که بوده و  در حال بررسی می باشد که ما هم می‌خواهیم ان شاءالله کمک نماییم به همین منظور از نزدیک با حضور معاون محترم استاندار و عزیزان دیگر برای رصد میدانی حضور یافتیم که شرایط و مشکلات را نظاره کرده و با یافته‌هایی که قبلا توسط همکارانمان در سازمان بازرسی استان کرمانشاه بررسی کرده‌اند را پیگیری نمائیم.

فارس: آیا می توانید به کولبرها نوید بدهید؟

درویشان: الان نمی‌توانیم چیزی را مطرح کنیم و ان شاءالله بعد از بررسی اطلاع خواهیم داد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بازرسی کرمانشاه آیت الله رئیسی کوله بری سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس

وحید بهفر در حاشیه بازدید از وضعیت لوله‌گذاری شبکه گاز با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته ۱۱۰۸ کیلومتر اجرای شبکه گاز در استان برنامه‌ریزی و هدف گذاری شد که به همت مدیران و همکاران پرتلاش این شرکت اجرای ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه در استان اجرایی شده است.

او با بیان تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه سالانه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در خصوص اجرای شبکه، تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷/۹۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

بهفر همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۷۶ کیلومتر از خطوط اجرا شده در استان در بخش گازرسانی مربوط به واحد گازرسانی به صنایع بوده است که نقش مهمی در جهش تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه