Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند گفت: کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند.

محمدباقر قالیباف صبح امروز (پنج‌شنبه) در دومین روز از نظارت میدانی خود از حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری  پس از دیدار با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست با علما  و نخبگان این استان گفت: همه ما باید به این باور برسیم که مردم دیگر حرف کسی را ولو اینکه خوب باشد، قبول نمی‌کنند چرا که آنها عمل می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مسئولان هر کاری که انجام می‌دهیم در صورت موفقیت‌آمیز بودن به نام خود می‌زنیم و در صورت وجود اشکال، خواه ناخواه به پای دین ختم می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ربع قرن است که با همه وجود درک کردم اگر کسی می گوید ارزشی و انقلابی هستم و می‌خواهم راه شهدا و  شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهم، باید قادر باشد کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند، از این رو آن فرد اگر نتواند در جایی که قرار دارد این مهم را به انجام برساند به دین ظلم کرده است؛ دین امروز در مسند قدرت قرار گرفته و مسئولان باید هر آنچه را که در وجودشان است برای اثبات کارآمدی دین در جامعه انجام دهند و امروز دشمنان از ضعف در این موضوع بر علیه کشور استفاده می‌کنند.

قالیباف، دیوانسالاری را مهمترین عامل عدم موفقیت کشور در برخی از موارد دانست و تصریح کرد: دیوانسالاری امروز باعث ناکارآمدی شده، البته سوء مدیریت هم در این موضوع تأثیرگذار است و یقیناً اگر سوء‌مدیریت نبود دیوانسالاری در هم می‌شکست. شهیدان فخری‌زاده و حاج قاسم سلیمانی اولین کارشان شکستن همین دیوانسالاری بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجلس در حوزه‌های فرهنگی افزود: در شرایط کنونی موضوعاتی نظیر خانواده و جمعیت، سبک زندگی و اوقات فراغت، فضای مجازی چه به لحاظ محتوایی و چه به لحاظ زیرساختی از جمله دغدغه‌های جدی مجلس در حوزه فرهنگی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز رفتار ما در حوزه فرهنگ به رفتاری پیمانکاری تبدیل شده در صورتی که این کار باید از دل باشد، تصریح کرد: فرهنگ کار دل است و کار گِل نیست، خیلی از مواقع کار فرهنگی را درگیر بروکراسی‌های غلط به جا مانده از گذشته کردیم و از سبک قدیم که حوزه علمیه پایه‌گذار آن بوده غفلت می کنیم. امروز کار فرهنگی ما از جنس ارتزاق کردن شده و موثر نیست./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز