Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@17:03:50 GMT

مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۴۶۲۶

مدیر جدید فرودگاه یاسوج معرفی شد

تین نیوز

با حضور مسئولان استانی و کشوری، مراسم تودیع و معارفه مدیر فرودگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه در این نشست گفت: در تلاش هستیم در سال جدید با افزایش ضریب امنیت و تجهیزات فرودگاه یاسوج، امکان برقراری دو پرواز در روز را فراهم کنیم و البته استقبال مردم تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرودگاه یاسوج ۱۴ موانع پروازی داشت که به لحاظ فنی و امنیتی مشکل ساز بود که بر طرف شدند.

کلانتری اظهار کرد: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده برای برطرف شدن این موانع و توسعه و تجهیز این فرودگاه ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه باند فرودگاه، تکمیل روشنایی باند و امکان برقراری فرود در شب و نصب تجهیزات لازم در این فرودگاه اکنون شرایط را برای انجام فرود و پرواز هواپیماهای با بدنه متوسط فراهم ساخته است.

کلانتری تصریح کرد: برای افزایش ضریب امنیت، افزایش پروازها، توسعه و تجهیز بیشتر این فرودگاه آمادگی داریم با مشارکت ۵۰ درصدی تامین منابع در استان و ۵۰ درصد هم از طرف شرکت فرودگاه‌ها اقدام کنیم.

وی توسعه و تجهیز بیشتر فرودگاه گچساران را خواستار شد و عنوان کرد: این فرودگاه در نزدیکی شهرستان های کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام و لنده واقع شده و برای ارائه خدمت به مردم این منطقه نیازمند توسعه، تجهیز و افزایش تعداد پرواز بیشتر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از علی محسنیان که ۶ سال مدیر فرودگاه یاسوج بود تقدیر کرد.

کلانتری از عنایت انصاری فرد مدیر جدید فرودگاه یاسوج نیز خواست تا نسبت به توسعه و تجهیز و افزایش تعداد پروازها در فرودگاه‌های استان به طور جدی پیگیری کند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نشست گفت: فرودگاه یاسوج که موانع طبیعی و غیرطبیعی متعددی داشت امروز مشکلات و موانع آن رفع شده و شرایط زیرساختی برای افزایش پروازها نیز مهیا شده است.

امیر مکری افزود: با توجه به پیگیری های ویژه و مکرر استاندار اکنون که فرودگاه یاسوج از استانداردهای لازم برخوردار شده است در صورت استقبال مردم استان  پیگیر افزایش تعداد پروازهای آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: فرودگاه گچساران نیز برای توسعه و تجهیز مدیریت آن به شرکت فرودگاه های و ناوبری هوایی کشور داده شد و اقدامات لازم برای توسعه، تجهیز و افزایش ایمنی آن در دستور کار قرار گفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفتنی است که در پایان این نشست عنایت انصاری فرد به عنوان مدیر جدید فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات علی محسنیان مدیر پیشین نیز تجلیل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیر فرودگاه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد فرودگاه یاسوج توسعه و تجهیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • اعزام نخستین گروه از عمره‌ گزاران کهگیلویه‌ و بویراحمد به سرزمین وحی
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد