Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین احسانی بازیکن تیم تکواندوی استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این تیم در لیگ تکواندو، اظهار کرد:  خدا را شکر تیم‌های مطرحی مانند استقلال از فوتبال به سمت تکواندو کشیده شده اند. امیدوارم حضور تیم‌های مطرح در رشته‌های مختلف ورزشی ادامه دار باشد، چرا که حضور این تیم‌ها و بازاریابی شان روی کیفیت لیگ‌های مختلف تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسانی درباره کادر فنی تیم استقلال بیان کرد: کادر با تجربه و خوبی جذب تیم استقلال شده اند. رحیم صالحی مربی بازیکن ساز است و من با کمک‌های او درتیمش به تکواندو معرفی شدم. مطمئنا تجربیات قهرمانان سابق تکواندو در کادر فنی به ارتقای بازیکنانمان کمک شایانی می‌کند.

او درباره افزایش رقم‌های لیگ تکواندو عنوان کرد: قرارداد‌ها امسال رشد چشمگیری داشته است و بازیکن‌ها از این بابت رضایت دارند. امیدوارم همه تکواندوکاران به حقشان برسند.

بیشتر بخوانید

خواجه حسنی: فقط به سکو رفتن در لیگ تکواندو فکر می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو لیگ تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است