Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرزی با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد گفت: حمله به عین الاسد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت شهدا، امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت سخت  و نرم در نقاط مختلف دنیا برخوردار است و دارای اقتدار موثر بوده به طوری که در معادلات جهانی، حذف و یا نادیده گرفتن این کشور مقتدر، ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد افزود: حمله به عین الاسد یک سیلی نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بود که جسارت کرد با گستاخی تمام در خاک عراق و در محیط غیر نظامی یک مهمان را با روش تروریستی به شهادت برساند و وقیحانه این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آمریکا را یک رژیم تروریست پرور برشمرد و تصریح کرد: دست آمریکا به خون انسان های زیادی در دنیا آلوده شده که این نشان از خوی استکباری آنها دارد.

گودرزی عنوان کرد: این حمله موشکی به فرموده رهبری تنها یک سیلی بود و ناظر به زمان و مکان، پاسخی کوبنده به این اقدام دشمن داده می شود.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمله به عین الاسد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا است گفت: جمهوری اسلامی کوتاه نمی آید و قطعا این اقدام را پاسخ می دهد.

گودرزی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شهید بین المللی و جبهه مقاومت است که خونخواه سردار سلیمانی امروز فقط ایران نیست بلکه تمام آزادگان عالم  و در راس آن جبهه مقاومت است که در ادامه مسیر شهید سلیمانی، امروز میلیونها جوان آزاده و مجاهد گوش به فرمان رهبری و فرماندهان مقاومت هستند و از این اقدام آنها، دشمن خواب راحت ندارد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکا در حوزه خلیج فارس افزود: این اقدامات از باب ضربه به کشور نیست بلکه از سر ترس و نگرانی از ضربه هایی است که از سوی جمهوری اسلامی ایران به آنها وارد شود و هر سال که بزرگداشت سالروز سردار سلیمانی برگزار شود، نگرانی سراپای وجود دشمن را فرا می گیرد.

وی با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح گفت: این رزمایش توان بازدارندگی ایران را نشان داد و آنها این مورد را به خوبی می دانند که کوچکترین غلطی کنند، ایران این ظرفیت را دارد که تمام منافع آنها را در هم می ریزد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمله به عین الاسد جمهوری اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی