Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@12:18:14 GMT

سکانس‌هایی از فیلم افسانه مه پلنگ

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۴۷۳۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «افسانه مه پلنگ» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه کنندگی داریوش بابائیان و محمدعلی سجادی محصول سال 1370 است. پلنگي به روستا مي‌زند و اهالي آبادي در پي ميرشكار مي‌روند. ميرشكار به اتفاق دنيا درصدد پيگيري برمي‌آيند. هريك از اهالي آبادي به نوعي از پلنگ زخم خورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تله كار مي‌گذارند و راه‌هاي مختلف شكار را طي مي‌كنند. در يك شب پلنگ را مي‌بينند و مي‌خواهند شكارش كنند كه دختري به نام روجا را مقابل او مي‌بينند. دختر براي پلنگ آواز مي‌خواند و مانع كار ميرشكار و دنيا مي‌شود. دنيا عاشق روجا مي‌شود. ميرشكار درصدد نجات، و دنيا درصدد انتقام برمي‌آيند. سرانجام پلنگ به ضرب گلوله‌اي زخمي مي‌شود. روجا دنيا را زخمي مي‌كند و به جنگل مي‌زند و... . فاطمه گودرزی، رضا رویگری، میرمحمد تجدد، عباس امیری، محمود رئوفی ماسوله‌ای، پرویز خشنودی، ملیحه نیکجومند، سپیده پهلوان زاده و سامان حاج قاسمی در این فیلم مقابل دوربین مهرداد فخیمی بازی کردند. سوسن شاکرین موسیقی متن این فیلم را ساخت و محمدعلی سجادی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737 سکانس طلایی سکانس برتر سینما محمدعلی سجادی فاطمه گودرزی رضا رویگری عباس امیری ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی