Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دو هزار و 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه در حال اجراست که 937 میلیارد تومان آن تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عبدالرحیم کردی عصر چهارشنبه در این نشست که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در تالار اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار شد افزود: بندر چابهار بهترین نقطه کانونی سواحل مکران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردی افزود: با تلاش اعضای دولت و شورایعالی مناطق آزاد محدوده منطقه آزاد چابهار از 14 هزار به 82 هزار هکتار افزایش یافت که 6300 هکتار در مرز ریمدان به اراضی منطقه آزاد چابهار متصل شده است.
او ادامه داد: منطقه ازاد چابهار سبب توسعه منطقه و مرز ریمدان می تواند از طریق سی پک به چین وصل شود. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: خط ریلی چابهار به ریمدان می تواند به شرق اروپا برسد و به کریدور استراتژیک تبدیل شود.
کردی اظهار داشت: قبل از نوروز امسال با استقرار گمرک در محدوده مرز ریمدان از توابع منطقه آزاد چابهار درخواست‌های زیادی برای سرمایه گذاری داشتیم. او افزود: توسعه آب و برق، تکمیل پروژه های گردشگری و زیرساخت های مختلف در اراضی منطقه آزاد در دست اقدام و آماده سازی است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: 2 واحد مجتمع پتروشیمی و فولاد با 10 میلیون تولید در حال اجرا و آماده سازی است. کردی اظهار داشت: چابهار در مسیر تحول عظیم است و توسعه را به سمت غرب پمپاژ می کند.
او بیان کرد: توسعه مشاغل محلی از جمله برنامه های این منطقه است به طوری که 245 واحد تولیدی در حال کار هستند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، یکی از ماموریت های منطقه آزاد چابهار را تدوین سند مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: عملیات ساخت 19 مدرسه در راستای همین سند شروع شده و 15 مدرسه از اینها تکمیل شده است.
کردی، امضای تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی و پیگیری راه اندازی خانه فرهنگ را از دیگر اهداف و برنامه های منطقه آزاد چابهار ذکر کرد. او بر ساخت راه آهن چابهار ـ ریمدان تاکید کرد و افزود: اجرای این پروژه می تواند تحول اقتصادی در منطقه ایجاد کند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند