Web Analytics Made Easy - Statcounter

متس هوملس یکی از کسانی است که با شیوه اداره باشگاه لایپزیش و تفکرات ورزشی حام بر این باشگاه مشکلی ندارد. درست بر خلاف بسیاری از دوست داران فوتبال در آلمان.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش باشگاهی با سابقه در فوتبال آلمان نیست. این تیم با پول های هنگفت کمپانی ردبول چند سالی است که به سطح اول بوندسلیگا رسیده و حتی فصل قبل تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاهی که میان هواداران دیگر تیم های آلمانی هیچ محبوبیتی ندارد و اغلب با شعارهای تندشان در روزشگاه ها استقبال می شود.

 

 

 

 

متس هوملس یکی از کاپیتان های بوروسیا دورتموند اما مشکلی با شیوه اداره این باشگاه ندارد. او در جریان یک مصاحبه گفت:« معتقدم اینکه بوندسلیگا 4 یا 5 تیم مدعی قهرمانی داشته باشد، اتفاق خوبی خواهد بود. اینکه تیم هایی با بالاترین سطح ممکن برای قهرمانی بحجنگند. می دانم که هوادارن دورتموند از حرفم ناراحت می شوند ولی حقیقت را می گویم. من یکی از طرفداران کاری هستم که در لایپزیش انجام می شود. از لحاظ ورزشی و شکل پیشرفت این باشگاه خوشحالم. آنها کار بزرگی انجام داده اند چرا که معتقدم تنها با پول نمی توان به چنین جایگاهی رسید. پول همه چیز نیست و پشت موفقیت ها و پیشرفت لایپزیش، یک تفکر درست وحود دارد.»

 

 

 

 

این اولین بار نیست که هوملس با اظهارنظر خود باعث ناراحتی عده ای از هواداران فوتبال در آلمان می شود. او که محصول آکادمی بایرن است، پس از هشت فصل بازی برای دورتموند به بایرن بازگشت و البته دوران حضور او در مونیخ طولانی نبود و دوبراه پیراهن دورتموند را به تن کرد. هوملس پس از بازگشت دوباره به دورتموند گفته بود که کسب یک جام با این باشگاه چند برابر موفقیت در بایرن ارزش دارد.

 

متس هوملس بایرن مونیخ آر بی لایپزیش بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: متس هوملس بایرن مونیخ بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد