Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در همه دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان شوراهای امربه معروف فعال است گفت: ۱۷ گروه مطالبه‌گری برای پیگیری مشکلات مردمی در استان تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز نشست ویدئو کنفرانس دبیران ستادهای امر به معروف کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده اظهار داشت: شورای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در خراسان جنوبی در بخش شهرستانی و استانی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت:  معاونان استان نظارت‌های شهرستانی دارند و در همه دانشگاه‌های استان و دستگاه‌های اجرایی شوراهای  امربه معروف فعال بوده و  برنامه‌های اجرایی امسال دنبال و حاصل شده است. 

سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنندنماینده ولی فقیه در استان همدان: مطالبه گری در اجتماع باید مبتنی بر آگاهی باشدتبریز| شاخصه اصلی گروه‌های جهادی مطالبه گری است

قاسمی افزود:  جلسات با حضور امامان  جمعه و معاونان ستاد همواره برگزار می‌شود  و جلسات با نهادهای آموزشی فرهنگی برگزار شده است. 

وی بیان کرد: معاونت اجتماعی مطالبه‌گری فرهنگ رسانه کارگروه‌هایی تشکیل داده که به عنوان گروه‌های تخصصی تصمیم سازی می‌کند و همواره جلسات هیئت اندیشه ورز، فعال است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ترمیم هیئت اندیشه ورز در استان خراسان جنوبی انجام شده است افزود: سبک زندگی اسلامی و پوشاک اسلامی محور در دستورکار ما است و  همواره مدنظر است که در این راستا در بازار و تولیدکنندگان که پوشش اسلامی داشتند وام‌هایی به آنها پرداخت شد.

وی اظهار داشت:  17 گروه مطالبه‌گری در خراسان جنوبی کار خود را آغاز کردند و ما در این استان  هماهنگی خوبی داریم و در مطالبات مردم، زمین خواری، مشکلات  محیط های کارگری گام‌های خوبی برداشته شد که این برنامه‌ها از طریق همکاری اطلاعات ناجا و اداره کل اطلاعات سپاه انجام می‌شود.

قاسمی گفت: در خراسان جنوبی مطالبه‌گری به بهترین نحو دنبال می‌شود اما پیشنهاد می‌شود دسترسی معاونت مطالبه‌گری به سایت سراسری  وصل شود تا دسترسی بهتر باشد.

انتهای پیام /254 / ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی

کشاورزان قزوین امروز در حاشیه نماز جمعه قزوین خواستار حل مشکلات سهمیه آب از سد طالقان شدند.

دیروز هم کشاورزان برای بیان دغدغه شان، به استانداری رفتند. 

آب سد طالقان سی ام فروردین با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و این سهیمه چند روزیست که قطع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند