Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لائینی، حماسه آفرینی با شکوه و خودجوش مردم شریف و انقلابی ساری در ۱۸ دی را ادامه قيام سال۴۲قم دانست و گفت: شهیدان عابدین پور و توفیقی، دو یادگار این روز به شمار می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز(18دی) درآئین گرامیداشت شهدای ۱۸ دیکه درگلزارشهدای ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «عسگری توفیقی» و «سید اسماعیل عابدین پور»، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا خواستیم از برگزاری مراسم صرف نظر کنیم ولی قرار بر این شد  که با حداقل نفرات در مکانی باز ارادت خود را به همه شهدا به خصوص شهدای ۱۸ دی ابراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه ساروي هاي مومن و نااميد از حكومت شاهنشاهي همانند سایر هموطنان خویش، از روزهاي آغازين بروز و ظهور انقلاب اسلامي و در ادامه قیام سال 42 مردم قم، گوش به فرامین امام خميني(ره) دوشادوش هموطنان خويش علیه رژیم منحوس پهلوي با تقديم شهیدان چمنی، رهنما، عابدین پور، گلمائی، علامه، گلوگاهی، عسگری توفیقی، ثمربخش درخت نوپا انقلاب اسلامي ايران را تنومند نمودند، افزود: در سالگرد شهادت شهیدان توفیقی و عابدین پور در کنار مزارشان هستیم امیدواریم شاهد برطرف شدن هر چه زودتر بیماری کرونا باشیم و بتوانیم وظایفان را به خوبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی مردم و مسئولان در بزرگداشت شهدا مجالس و محافل فراوانی در فضای فیزیکی و مجازی برپا کردند، ادامه داد: از همه این خدمات و زحمات و برپاکنندگان که همواره به اصول و توصیه های بهداشتی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا توجه داشتند که نشان دهنده سربلندی مردم ما در مباحث معنوی است، تشکر دارم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: امروز به یاد دو شهید عزیزی که در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۵۷، شهید عسگری توفیقی و شهید اسماعیل عابدین پور در این مکان  به همت مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و حضور خانواده های شهدا و مسئولان حاضر شدیم.

 

وی بیان کرد: سردار سلیمانی بارها سفارش کرد قدر شهیدان را بدانیم و ولایت مداری را از شهدا بیاموزیم کسانی که حماسه‌های فراوانی ایجاد کردند این انقلاب در طول چهل سال در مقابل انواع فشارها ایستادگی کرده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به پیشینه تاریخی مردم ایران سربلند و سرافزار در عرصه های مختلف و دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) در ولایت مداری سرآمد بود و از برکات چنین عالم جاویدی است که مردم عزیز ما درس ولایت مداری می گیرند ما شاگردان مکتب شهدا و علما هستیم قدر امام و شهدا را باید بدانیم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه درمازندران گلزار شهدای ساری انقلاب اسلامی محمدی لائینی حجت الاسلام عابدین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است