Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که روز پنجشنبه منتشر شده آمده است: بدین‌وسیله تشکر صمیمانه خود را از متولیان محترم آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه، و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (سلام‌الله علیهم اجمعین)، نمایندگان محترم ولی‌فقیه و ائمه محترم جمعه در استان خراسان رضوی، استان قم و استان تهران به‌ویژه شهرری، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و سایر ادارات و نهادهای ذی‌ربط و همچنین مسئولان محترم مصلای قدس قم در برگزاری باشکوه مراسم وداع، بزرگداشت و تشییع حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی (قدس‌سره)، را ابراز می‌داریم و از  خداوند متعال دوام توفیقات ایشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی‌ماه جاری دارفانی را وداع گفت.

پیکر آیت‌الله مصباح یزدی دیروز (۱۵ دی) پس از تشییع توسط جمعی از طلاب و قشرهای گوناگون مردم در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در قم به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها حوزه علميه محمدتقی مصباح یزدی قم پروندهٔ خبری در سوگ آیت الله مصباح یزدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه محمدتقی مصباح یزدی قم حوزه علميه محمدتقی مصباح یزدی قم اخبار کنکور مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری