Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محسن رضوانی، پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی رییس هیات شنا فارس افزود: در اصفهان و خراسان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استخرهای این ۲ استان فعال هستند، امیدواریم با توجه به اینکه این ویروس در کشور کمرنگ شده، تمام استخرهای سراسر کشور باز شود.

وی اضافه کرد: هم اینک در استخر آزادی تهران، تیم ملی شنا بدون سر و صدا تمرین‌های خود را دنبال می‌کند تا بتوانیم در المپیک سهمیه کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوانی اظهار داشت: کرونا به ورزش شنا خیلی آسیب رسانده است به گونه‌ای اگر یک شناگر نتواند یک هفته تمرین کند مانند این است که یک فوتبالیست و یا یک ورزشکار رشته دیگر، سه ماه از شرایط مسابقه دور باشد.

وی، با بیان اینکه شنا، شیرجه و واتر پلو ۱۴۷ مدال در المپیک دارد، گفت: هر عقل سلیمی متوجه خواهد شد که روی این رشته باید سرمایه‌گذاری شود و با یک برنامه چهار تا هشت ساله می‌توانیم مدال کسب کنیم.

رضوانی، همچنین در مورد رویکرد سازمان ملل در باره رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک، بیان کرد: سازمان ملل بر این باور است که کشورهایی که دارای این سه رشته باشند به این معناست که ساختار ورزش آنها درست است و امیدواریم در کشور ما هم دیدگاه‌ها نسبت به این رشته‌ها عوض شود و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

او در باره سامانه اطلاعاتی این فدراسیون هم گفت: یکی از مسائلی که می‌تواند برای هیات استان درآمدزایی داشته باشد، جذب افراد است که حق عضویت آن نیز در اختیار هیات قرار می‌گیرد و اگر شناگران در این سامانه ثبت نام نکرده باشند از شرکت در رقابت‌ها محروم خواهند شد.

کار مجمع تنها انتخاب رییس نیست

رییس فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو در بخش دیگری از سخنان خود در مورد شنای استان فارس هم بیان داشت: اگر وضعیت این رشته در این استان خوب باشد، در کشور هم خوب است زیرا در حال حاضر سه استان است که شنای کشور به آنها وابسته است و فارس یکی از آنهاست.

رضوانی افزود: کار مجمع تنها انتخاب رییس نیست و آنها بعد از این موضوع باید به کار هیات هم نظارت کنند تا چرخ شنای فارس دوباره به حرکت در آید زیرا در این استان استعدادهای زیادی از گذشته وجود داشته است.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه، واترپلو ادامه داد: شیراز یک استخر استاندارد در سطح بین‌المللی دارد اما قانونگذار دست ما را برای واگذاری استخرها به هیات بسته است اما می‌کوشیم سکوی پرش شیرجه این استخر در اختیار هیات قرار گیرد تا آنها بتوانند در شیرجه هم استعدادها را کشف کنند.

وی، همچنین خطاب به رییس هیات شنا فارس گفت: به نظرم در چهار سال گذشته این هیات تجربه خوبی کسب کرده باشد و وقت آن رسیده است که دوباره شنا فارس در کشور مطرح شود ضمن اینکه پیشکسوتان این رشته در فارس هم نباید فراموش شوند.

در مجمع انتخاباتی رییس هیات شنا فارس که با حضور چند کاندیدا برگزار شد، شهرام کمال‌ زاده با ۱۲ رای از ۱۸ رای اخذ شده برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

برچسب‌ها کرونا محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه واترپلو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه واترپلو کرونا محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه واترپلو اخبار کنکور شنا فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما