Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@23:06:04 GMT

کمبود مواد شوینده در راه است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۳۹۴

کمبود مواد شوینده در راه است؟

رویداد۲۴ برخی از تولیدکنندگان از افزایش احتمالی قیمت مواد شوینده در شب عید خبر دادند. این در حالی است که رئیس انجمن صنایع شوینده این احتمال را رد کرد و در توصیه‌ای به مردم گفته است: « نگران افزایش قیمت و کمبود شوینده‌ها نباشید.»

چندی پیش سامان عبدالله‌پور، تولیدکننده مواد شوینده گفته بود: « علت گرانی روزانه مواد شوینده نوسان قیمت دلار، افزایش قیمت مواد اولیه و پت‌های پلاستیکی است و همین مسئله ممکن است قیمت شوینده‌ها را در شب عید گران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته رئیس انجمن صنایع شوینده، مواد شوینده شب عید گران نمی‌شود، مگر اینکه قیمت مواد اولیه این صنایع تغییر فاحشی داشته باشد.

بختیار علم‌بیگی معتقد است: هیچ‌گاه در روزهای پایان سال افزایش قیمت نداشتیم. قیمت‌ها در سه ماه پایانی سال ثابت است و تولید بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

او درباره وضعیت تولید شوینده‌ها به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه کمی مشکل دارند اما معمولا در پایان سال، دولت در توزیع مواد پتروشیمی کمک می‌کند و مواردی مانند دو سال پیش وجود دارد که هزینه تولید مواد شوینده به شدت بالا رفت اما دولت مابه التفاوت را به تولیدکنندگان پرداخت کرد.

منبع: تجارت نیوز لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 افزایش قیمت ها کالاهای اساسی مواد شوینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد