Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:29:21 GMT

یک انبار کاه در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۴۹۹

یک انبار کاه در آتش سوخت

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی یک انبار کاه در خیابان امام خمینی اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی یک تماس تلفنی از ساکنان خیابان ساحل در ساعت ۱۴:۵۳ دقیقه امروز (پنج شنبه) حادثه آتش سوزی در یک انبار کاه در خیابان امام خمینی اصفهان به آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران آتش نشانی بلافاصله از سه ایستگاه شماره ۶، ۸ و ۱۶ به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به دلیل اینکه محل این انبار در شرایط نامناسب و بین منازل مسکونی قرار گرفته بود خودروهای امدادی آتش نشانی قادر به نزدیک شدن به محل حادثه نبودند.

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مأموران آتش نشانی با تلاش بسیار اقدام به لوله کشی ۱۵۰ متر از مسیر کردند تا توانستند این حریق را اطفا کنند، این حادثه مصدومی نداشته و علت حریق در دست بررسی است.

کد خبر 467096

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی اصفهان اطفاء حريق انبار کاه آتش سوزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی