Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:54:44 GMT

در انتظار ثبت نام عضو خبرساز کمیته انتقالی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۵۰۶

در انتظار ثبت نام عضو خبرساز کمیته انتقالی

با حضور محمد آخوندی مدیر سابق روابط عمومی وزارت ورزش در ساختمان فدراسیون فوتبال، مشخص است که کیومرث هاشمی برای ریاست این فدراسیون به میدان خواهد آمد.

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی بیش از یک دهه و نیم است که در ورزش ایران حضور فعالی دارد که نقطه اوج کارنامه کاری او به دوران ریاست محمد علی آبادی در سازمان تربیت بدنی و معاونت او برای این سازمان برمیگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او پس از اتمام کار دولت احمدی نژاد، مدتی مسئول ورزش آموزش و پروش بود و سپس با حضور در انتخابات کمیته المپیک، رئیس این کمیته شد.


کیومرث هاشمی همچنین در دوره ای که فوتبال ایران را کمیته انتقالی اداره می کرد، در کنار صفایی فراهانی و علی رغبتی عضو این کمیته بود و اختلاف نظرهای جدی با صفایی فراهانی در تصمیمات این کمیته داشت.


با این وصف، کیومرث هاشمی یکی از چهره های بحث برانگیز انتخابات فدراسیون فوتبال به شمار می رود که برای کسب برتری وارد رقابت می شود.

فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کیومرث هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام