Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در چهلمین برنامه افتتاح جشن تولید،از سه طرح کلان ملی و ۲ کارخانه نوآوری با ارزش سرمایه گذاری ۴۵۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزار و ۱۵۰ نفر در چهار استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، البرز و فارس بهره برداری شد.

بومی سازی ۲ واکسن حوزه دام و طیور، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه انرژی هسته ای صلح آمیز و بالابردن فعالیت استارتاپ ها و شتاب دهنده ها رهاورد تلاش های چندساله دولت است که هر یک در نوع خود نویدبخش گام دیگری از پیشرفت در عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان و خودکفایی در تولید واکسن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این طرح ها که امروز (۱۸ دی ماه) از طریق ویدئوکنفرانس با سخنان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به بهره برداری رسید در مجموع ۴۵۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری و زمینه اشتغال هفت هزار و ۱۵۰ نفر فراهم شده است.

سامانه پرتودهی هسته‌ای گاما در شهرکرد بهره برداری شد

سامانه پرتودهی هسته‌ای گاما در شهرکرد امروز پنج شنبه ۱۸ دی ۹۹ با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به صورت رسمی بهره‌برداری شد.

سید رضا رفیعی مدیرعامل شرکت شارپرتو ایرانیان (پرتودهی گاما) چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه پرتودهی گاما یک زیرساخت به شمار می‌رود که در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی کاربرد دارد.

آیین بهره برداری از خط تولید واکسن ایرانی طیور

طـرح تولیـد واکسـن آنفلوانـزای فـوق حـاد پرنـدگان در شـرکت پسـوک بـا هدف ایجـاد خودکفایـی در تولید واکسـن، به عنوان یکی از مهمترین و اسـتراتژیک ترین واکسـن های حوزه طیور است.

اشـتغال زایـی پیـش بینـی شـده در ایـن طـرح، بیـش از ۳۰ نفـر بـه صـورت مسـتقیم و در بلندمدت بیـش از ۶۵۰ نفـر بـه صـورت غیـرمسـتقیم خواهـد بـود. ایـن واکسـن در واقـع ویـروس کشـته شـده سـاب تایـپ H۵N۸ و ادجوانـت روغنـی است کـه ایمنـی مناسـبی را در طیـور ایجـاد می کند.

کارخانه نوآوری در خراسان رضوی افتتاح شد

کارخانه نوآوری خراسان رضوی و کارخانه نوآوری شیراز هم امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد.

کارخانه نوآوری خراسان رضوی در محل ساختمان قدیمی کارخانه کوکاکولای مشهد که به مساحت ۳.۷ هکتار است. این کارخانه دارای ۴۰۰ مترمربع سالن اجتماعات، ۶۲۰ مترمربع فضای اشتراک کاری، ۱۲۷ متر آزمایشگاه ساخت، ۱۰۰ متر اتاق کنفرانس، ۱۹۵ مترمربع فضای اتاق جلسات و ۱۲۰ مترمربع سالن مورد بازسازی قرار گرفته است.

بهره‌برداری از کارخانه نوآوری در شیراز

کارخانه نوآوری شیراز در استان فارس نیز به عنوان قطب فناوری و نوآوری جنوب کشور با فضای ۱۰ هزار مترمربع در مرکز شیراز، بستری را فراهم کرده تا افراد بتوانند تمام مراحل فرایند نوآوری فناورانه را طی کنند.

این مرکز نیز در داخل کارخانجات مخابراتی ایران راه اندازی شده است و دارای باشگاه سرمایه گذاری، باشگاه دانش آموزی، مدرسه کسب و کار جهت پیشرفت نوآوری در این استان و در خدمت زیست بوم نوآوری استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی طرح عمرانی رئیس جمهور کارخانه نوآوری سرمایه گذاری خراسان رضوی بهره برداری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است

تین نیوز

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه آهن گفت: ۲۰ لکوموتیو تحویل گرفته شده از شرکت مپنا، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، هادی یارجی درباره تجربه واگذاری لوکوموتیو به شرکت مپنا به روشROO گفت: قراردادی ۵ ساله در سال ۱۳۹۵ با شرکت مپنا منعقد شد که ۵۰ لوکوموتیو آلستوم که متوقف بودند برای بازسازی و بهره برداری در اختیار شرکت مپنا قرار داده شود و پس از بهره برداری مالکیت لوکوموتیوها به شرکت مپنا واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ لکوموتیو، بازسازی و وارد شبکه ریلی شده و ۳۰ لکوموتیو همچنان در اختیار مپنا است و در حال سپری کردن فرایندهای مختلف مونتاژ، دمونتاژ و بازسازی قرار دارد.

یارجی تصریح کرد: ۲۰ لوکوموتیو تحویل گرفته شده، به طور متوسط ۵۰ تا ۶۰ درصد آماده به کاری دارد یعنی روزانه ۱۰ تا ۱۲ لکوموتیو آماده به کار داریم و مابقی، در چرخه بهره برداری و تعمیرات است که همان ها هم قابلیت اطمینان بسیار پائینی دارد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد این پروژه می توانست به شکل بهتری عمل شود زیرا بیشتر کاری که انجام شده دمونتاژ بوده نه بازسازی و علت اینکه در آماده به کاری این لکووموتیوها و قابلیت اطمینان آنها اتفاق خوبی نیفتاده این است که سرمایه گذاری خاص و ویژه ای از سمت سرمایه گذار در این پروژه اتفاق نیفتاده است.

حجم ویدیو: 52.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود