Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:02:51 GMT

تاکید بغداد و واشنگتن بر اهمیت کاهش تنش در منطقه

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۶۳۴

تاکید بغداد و واشنگتن بر اهمیت کاهش تنش در منطقه

رئیس جمهور عراق امروز(پنجشنبه) در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد درباره برخی مسائل مشترک و تحولات منطقه بحث و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در دیدار امروز پنجشنبه میان برهم صالح، رئیس جمهور عراق و متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد طرفین درباره روابط دو کشور دوست،  توسعه چشم اندازهای همکاری در زمینه های مختلف، در چارچوب گفتگوی استراتژیک و تحقق منافع مشترک و همچنین تحولات عراق بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، اهمیت کاهش تنش‌ها، مخالفت با تشدید اوضاع، حمایت از تلاش‌ها برای تقویت امنیت، ثبات و صلح در منطقه و استفاده از زبان گفتگو برای حل مسائل موجود، احترام به حاکمیت و رد مداخلات و حملات مورد بحث قرار گرفت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بغداد واشنگتن برهم صالح رئیس جمهور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه