Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@18:53:25 GMT

سامانه مجوز تردد از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۸۸۸

مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران اعلام کرد: سامانه صدور مجوز تردد بین شهری از روز شنبه تا چهارشنبه و فقط از ساعت ۱۴ تا ۱۸ فعال است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایمان قربانی عصر پنجشنبه در این باره گفت: با توجه به لزوم حفظ کرامت مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فرمانداری تهران به عنوان مرجع صدور مجوز تردد بین شهری اقدام به راه اندازی سایت تردد به نشانی https://moi.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/taradod کرده که مشغول خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: با توجه به حجم فعالیت در ساعات اداری و مشکلات موجود، به منظور آسان سازی ارائه خدمت به متقاضیان، ساعت ارائه خدمت در سایت یادشده به ۱۴ الی ۱۸ تغییر یافت.

قربانی تاکید کرد: مردم و همشهریان تهرانی در صورت ضرورت انجام سفر بین شهری می‌توانند در روز‌های شنبه الی چهارشنبه و دربازه زمانی ۱۴ الی ۱۸ به منظور ثبت نام و اخذ مجوز تردد بین شهری به این سایت مراجعه کنند.

وی همچنین به مردم توصیه کرد جهت قطع زنجیره این ویروس از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند. برچسب ها: ایمان قربانی ، سامانه مجوز تردد ، فرمانداری تهران ، مجوز تردد ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایمان قربانی سامانه مجوز تردد فرمانداری تهران مجوز تردد کرونا مجوز تردد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند