Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:59:10 GMT

لحظه آویزان ماندن نوجوان اسکی باز از تله کابین!

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۵۸۹۸

لحظه آویزان ماندن نوجوان اسکی باز از تله کابین!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه آویزان شدن اسکی باز نوجوان آمریکایی از تله کابین یک پیست اسکی در نیویورک را به تصویر می‌کشد. این اسکی باز که به علت خراب شدن تله کابین در هوا گرفتار شده بودند با کمک گروه امداد نجات یافت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی نجات این اسکی باز را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این نوجوان به همراه چند اسکی باز دیگر در یکی از کابین‌های تله کابین گرفتار شده است تلاش می‌کند تا خود را به روی زمین برساند.

بیشتر بخوانید

مرگ اسکی باز میانسال در پیست اسکی!

در این ویدئو این اسکی باز در حالی که با گرفتن کابین در هوا آویزان شده پرسنل نجات در پایین محلی را برای فرود ایمن او مهیا می‌کنند. پس از لحظاتی این اسکی باز که هویتش مشخص نشده کابین را رها کرده و خود را به پایین پرتاب می‌کند.

«ژاکلین هوچ»، یکی از شاهدان عینی که در این پیست اسکی در «کانادایگوآ» حضور داشت در این باره گفت: «من در صف سوار شدن تله کابین بودم که دیدم یک نفر از یکی از کابین‌ها آویزان شده است. خوشبختانه او با کمک گروه نجات به پایین پرید. او زخمی نشد و کاملا خوب بود. او پس از پرش به پایین از زمین بلند شد و راه رفت.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آویزان شدن پیست اسکی اسکی باز اسکی باز تله کابین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی

احتمال ماندن تیاگو سیلوا در انگلیس وجود دارد.

طرفداری | تیاگو سیلوا علاوه بر فلومیننزه، از سه باشگاه لندنی نیز پیشنهاد دارد.

به گزارش TNT Brasil، تیاگو سیلوا تایید کرد پس از اتمام فصل جاری با پایان قراردادش با چلسی از این تیم جدا خواهد شد. فلومیننزه برزیل مدت هاست خواهان جذب تیاگو سیلوا است و به نظر می رسد توافق اولیه با بازیکن نیز حاصل شده است. با این حال، سه باشگاه لندنی نیز به تیاگو سیلوا پیشنهاد داده اند و با توجه به این که خانواده بازیکن در هر صورت در لندن خواهند ماند، شاید او به خاطر خانواده خود ماندن در انگلیس را ترجیح دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند