Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در مسئله آب حق مداری و حاکمیت عدالت باید حاکم‌ شود چرا که حرف ‌مردم عدم ‌انتقال آب نیست بلکه‌ بر رعایت عدالت در این ‌زمینه و تکمیل ۳۳‌طرح مصوب کشاورزی ‌و طرح بن ـ بروجن تاکید دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی‌ رئیس مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری، ‌ وظیفه شناسی و تکلیف مداری را از مصادیق بصیرت‌ دانست و اظهار داشت: اثرگذارترین حرکت در‌ استحکام‌ نظام‌ و امیدبخشی به مردم، عرصه خدمت به مردم‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ادای حق در هر عرصه‌ای همراهی مردم‌ را در پی خواهد داشت، افزود: در حدیثی  از امام ‌علی(ع) از تفسیر تسنیم از آیت الله جوادی آملی آمده است که امام‌ در هر جامعه 2 وظیفه مراقبت از رعایت‌کردن حکم خدا و ادای حق امامت را بر عهده دارد که در این ‌صورت مردم‌ وظیفه اطاعت‌ و اجابت دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر امانت، بصیرت و خدمت تاکید کرد ‌و ادامه داد: اگر فقها و امرا‌ یعنی مدیران‌ جامعه اصلاح شوند، این اصلاح‌ سلامت جامعه را در پی ‌خواهد داشت.

انتقاد تند قالیباف از گرانی‌های لجام گسیخته در بازار / پول مردم را خرج کردند و کالای گران هم دست آنها دادند / چه کسانی از رانت ارز 4200 تومانی سود می‌برند؟ قالیباف: شما در روزهای سخت پای آرمان‌ها ایستادید ما نیز اکنون شما را فراموش نمی‌کنیم + فیلم حضور رئیس مجلس در جمع مردم روستای لبد کوهرنگ/قالیباف صبورانه پای درد و دل مردم نشست قالیباف: کسی که می‌گوید انقلابی هستم باید کارآمدی دین در جامعه را به اثبات برساند حضور رئیس مجلس در گلزار شهدای شهرکرد/ تأکید قالیباف براجرای کامل قانون جامع ایثارگران در سال 1400

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان‌کرد: در مسئله آب حق مداری و حاکمیت عدالت باید حاکم‌ شود چرا که حرف ‌مردم عدم ‌انتقال آب نیست بلکه‌ بر رعایت عدالت در این ‌زمینه و تکمیل 33‌طرح مصوب کشاورزی ‌و طرح‌بن-‌بروجن تاکید دارند.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در بن‌بست قرار دارد و رفع تونل‌ها و گردنه‌ها راهگشای این‌ مسئله خواهد بود. معضل‌ نفوذ نفت در ‌آب‌ منطقه میانکوه با تغییر‌ مسیر‌ انتقال لوله امکان پذیر است که توجه مسئولان ‌را می‌طلبد.

نکونام با تاکید بر احداث ‌صنایع تبدیلی برای توسعه کشاورزی استان افزود: با این ‌سرانه گازرسانی به مناطق محروم استان، نسل‌های آینده نیز‌ از این ‌نعمت محروم ‌می‌شوند ‌و نابودی جنگل‌ها و منابع طبیعی را به وقوع می‌پیوندد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص بودجه و پشتوانه مالی برای مساجد و حسینیه‌ها‌‌، خواستار توجه و عزم ویژه برای بررسی علل نرخ بیکاری و بقای محرومیت در استان شد.

انتهای پیام/7540/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی درنشست شورای اطلاع‌رسانی استان تأکید کرد: تقویت تشکل‌های مردمی از مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

وی افزود: راهبُرد اصلی دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی برای تحقق اهداف است و به‌همین علت از نظر کمی و کیفی به تشکل‌های مردمی توجه می‌شود.

حیدری تصریح کرد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در دولت سیزدهم نسبت به قبل ۵۰ درصد رشد کمی داشته و از نظر کیفی نیز نظارت‌ها بر انجام فعالیت‌های این سازمان‌ها افزایش داشته است.

حسین‌میرزایی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را واگذاری امور به مردم و کمک گرفتن از آنان برای انجام بهتر کارها اعلام و تصریح کرد: در این سال‌ها مشخص شده است که هرجا از ظرفیت و مشارکت مردمی برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری استفاده شد، کارها پویاتر پیش رفت.

وی یادآور شد: در دوره‌های گذشته سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در یک نقطه خاص یا یک شهر و تنها در سه یا چهار بخش محدود فعالیت داشتند، در حالی‌که سیاست دولت سیزدهم افزایش فعالیت سمن‌های مردمی در بخش‌های مختلف است که این امر نیاز به اطلاع‌رسانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری به اجرای ثبت‌نام طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در استان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد اشاره و اضافه کرد: در این طرح تمامی ظرفیت و توان گروه‌های مردمی و تشکل‌های اجتماعی برای تحقق مفاد سند تحول دولت مردمی است و سازمان‌های مردم‌نهاد برای اجرای طرح ملی نهضت اجتماعی و طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی شناسایی می‌شود.

وی گفت: رسانه‌های گروهی در زمینه ثبت سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در این سامانه اطلاع‌رسانی مستمر، مرثر و کامل داشته باشند تا سمن‌های فعال در نقاط مختلف استان برای ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

حسین‌میرزایی به اهمیت آگاهی‌بخشی رسانه‌های گروهی اشاره و تأکید کرد: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مهم‌ترین شاخص رسانه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا کارهای تخصصی در زمینه تحقق این شعار در حوزه‌های مختلف زیر نظر شورای اطلاع‌رسانی استان انجام دهند.

حسین‌میرزایی تشکیل قرارگاه یا کمیته اطلاع‌رسانی در راستای شعار سال را ضروری اعلام و تصریح کرد: هم اکنون بخش‌های مختلف استان برای اجرایی کردن شعار سال در حال فعالیت هستند و بحث اطلاع‌رسانی، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در زمینه این فعالیت‌ها بسیار مهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901236

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند