Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مدیران اجرایی استان در جذب منابع ملی قابل‌توجه است و باید از این بابت از آن‌ها تقدیر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: از زحمات مدیران اجرایی و دستگاه‌های اجرایی استان بابت تلاش برای جذب منابع دولتی و ملی باید تقدیر کرد این امر فرصت خوبی است هرچند استان به دلیل مناطق کم برخوردار نمی‌تواند بودجه بیشتری را در این زمینه دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین مسئله این است که مدیران استان به جذب اعتبارات ملی معطوف شوند اگر ما این اعتبارات را موردتوجه قرار ندهیم با توجه  به نامطلوب بودن استان در برخی شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر نمی‌توانیم اعتباراتی بیش از این برای  استان جذب کنیم.

خیرین قم در صحنه بحران‌ها و حوادث به‌خوبی ظاهر شدنداستاندار قم: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قم مشکل بیکاری دارندجذب 105 میلیارد تومان تسهیلات برای بخش گردشگری قم جذب شد

به گفته وی؛ تلاش کنیم که در سال 99 بودجه برگشتی نداشته باشیم در کل عملکرد مدیران استانی در جذب منابع مالی خوب بوده و قابل‌توجه است.

امیرآبادی فراهانی در ادامه  با اشاره به قانون تملک برخی اراضی و زمین‌هایی که باهدف  کاربری فرهنگی تملکمی شوند گفت: این فرآیند قانون دارد و طبق قانون طی مدت 18 ماه می‌توان آن را تملک کرد اگر تملکی صورت نگیرد طبق قانون شهرداری پروانه می‌دهد تا 5 سال می‌توان تملک وآن را ساخت.

انتهای پیام/454/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • در مجلس آینده تضارب آرا وجود خواهد داشت
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!