Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی پنجشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی با محور پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در خوزستان اجرا شد.
وی با اشاره به کشف ۴۹ هزارو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این طرح افزود: علاوه بر سوخت قاچاق ، کالاهای قاچاق دیگری شامل برخی اقلام خوراکی ، لوازم و قطعات یدکی خودرو، چوب و فرآورده‌های جنگلی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کود شیمیایی، لباسشویی، ظرفشویی و احشام در محورهای مواصلای و محل‌های دپو شده کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودرو سواری و باری را توقیف و در این ارتباط ۱۸متهم را دستگیر کردند.
سردار صالحی با تاکید بر اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها با جدیت تداوم خواهد داشت گفت: بخش مهمی از موفقیت طرح اخیر حاصل افزایش قانونمندی و همکاری شهروندان با پلیس است که این همکاری جای قدردانی دارد.

پیش از این نیز در ۱۰ دی ماه فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۶ میلیاد ریال خبر داده بود.

برچسب‌ها خوزستان کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان کالای قاچاق انتظامی خوزستان کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان