Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بازار ارز امروز شاهد کاهش نرخ دلار و یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور بود. این در حالی است که روزهای گذشته، بهای دلار با رشد نسبی همراه شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (پنج شنبه هجدهم دی ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 24950 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 25550 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 300 تومان ارزان تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 30950 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 31550 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز چهارشنبه، 200 تومان کاهش نرخ دارد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۳۱ ارز افزایش و ۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه هجدهم دی ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۷ ریالی نسبت به روز قبل، به قیمت ۵۷ هزار و ۱۴۷ ریال و هر یورو نیز با رشد ۱۸۲ ریالی، به قیمت ۵۱ هزار و ۷۸۰ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۷ هزار و ۸۰۱ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۱۴۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۹۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۹۶۱ ریال، روپیه هند ۵۷۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۶۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۰۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۷۳۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۳ هزار ۱۴۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۶۴۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۹۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۴۷ دریال، روبل روسیه ۵۶۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۷۶۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۸۶۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۲۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۲۸ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۷۴۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۸ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۹۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۰۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۴۰ هزار و ۳۱۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۷۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۶۳۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۴ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۷۰۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۱۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۳۶۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۴۲۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737 قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی سقوط بوئینگ 737

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت

دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و در بخش حواله ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش فارس، همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۳۲ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۳۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۱ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش یافته است.

* کاهش ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۹۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۶ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی به نرخ ۲۳۳۸ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟