Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از سایت باشگاه استقلال، تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر امیدها، از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که شاگردان آرش برهانی در حالی که با یک گل عقب بودند، توانستند در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند. 

 احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال اعلام کرد: طبق وعده‌ای که پیش از بازی به اعضای تیم امید استقلال داده شد، پاداش نقدی این پیروزی ارزشمند به کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دربی امیدهای تهران سایت باشگاه استقلال دربی امیدهای تهران صراط امید استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.   به گزارش ایسنا، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.   رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:       کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم