Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و سن‌ایچ ساوه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۷ بر ۲ به سود سن‌ایچ به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و از ساعت 15:30 امروز تیم‌های فوتسال بازارهای کوثر اصفهان و سن‌ایچ ساوه در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان جواد اصغری‌‌مقدم صدرنشین گروه «ب» این رقابت‌ها بودند و در آن سوی میدان تیم بازار روزهای کوثر با یک برد، یک تساوی و 2 شکست در رده پنجم جدول قرار داشت.

این دیدار با حملات تیم سن‌ایچ آغاز شد و علی مروتی با یک ضربه زیبا گل نخست تیم سن‌ایچ را به ثمر رساند. در ادامه بازار روز کوثر توپ و میدان را در اختیار گرفت و توسط احمدرضا نظری گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه، بازی پایاپای دنبال شد و این بار تیم سن‌ایچ بود که در دقیقه 9 توسط مهدی کریمی گل دوم خود را به ثمر رساند. تیم سن‌ایچ که پس از گل دوم حملات خود را بر روی دروازه بازارهای روز کوثر ادامه داد، موفق شد بار دیگر توسط مهدی کریمی به گل رسد تا کار برای شاگردان رستمی دشوار شود. پس از این گل و روی یک غافل‌گیری تیم سن‌ایچ گل چهارم خود را باز هم توسط مهدی کریمی به ثمر رساند.

لیگ برتر فوتسال| کار سخت کراپ الوند مقابل پدیده لیگ و تقابل مس سونگون با حفاریِ افول کردهپرهیزکار: تصمیم نهایی AFC برای جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص نیستمس رفسنجان؛ نامزد بهترین تیم فوتسال بانوان جهان در سال 2020

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم بازارهای روز کوثر برای جبران گل‌های خورده وارد زمین مسابقه شد و موفق شد توسط کامبیز  گمرکی به گل دوم خود دست یابد. در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم بازارهای روز کوثر بود تیم سن‌ایچ توسط پژمان بهادیوند گل پنجم خود را به ثمر رساند. پس از این گل بار دیگر بر روی غفلت مدافعان تیم میزبان، تیم سن‌ایچ توسط مهرداد کریمی به گل رسید تا به نوعی کار را تمام کند.

پس از این گل که به نظر می‌رسید روحیه بازیکنان بازارهای روز کوثر از دست رفته است تیم سن‌ایچ توسط مهرداد کریمی گل هفتم خود را به ثمر رساند.

این دیدار در پایان با نتیجه 7 بر 2 به سود تیم سن‌ایچ ساوه به پایان رسید تا شاگردان جواد اصغری‌مقدم صدرنشینی خود را حفظ کنند.

قبل از آغاز این دیدار بازیکنان دو تیم به مقام شامخ شهدا به ویژه شهید قاسم سلیمانی و شهید عبدالرسول زرین ادای احترام کردند.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر لیگ برتر فوتسال ثمر رساند سن ایچ ساوه تیم سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت