Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز پنجشنبه در جمع اعضای ستاد اجرایی بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی، اظهار کرد: این بنیاد بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات انجام شده با همکاری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه اندازی می شود.

وی هدف از راه اندازی این بنیاد را زنده نگه داشتن یاد و اندیشه‌های علمای مبارز و تداوم برنامه‌های ستاد عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرات پیش همایش های برگزار شده در گرامیداشت شیخ شهید محمد خیابانی در آشنا نبودن مردم و به ویژه نسل جوان با آرا و اندیشه های این شهید مبارزه با سلطه گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همایش بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ شهید محمد خیابانی اسفندماه برگزار می شود. 

به گزارش ایرنا، کنگره بین‌المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضداستعماری و ضداستبدادی وی در انقلاب مشروطیت ایران و نهضت آزادیستان و تبیین جایگاه مبارزات وی در هویت ایرانی ماه آینده در تبریز و تهران برگزار می شود.

شیخ محمد خیابانی (۱۳۳۸-۱۲۹۷ ق) عالم و مبارز دوران مشروطیت و از نمایندگان مردم آذربایجان در مجلس آن دوره بود که در سال ۱۲۹۹ شمسی در راه مبارزه با استعمار، توسط مزدوران داخلی به شهادت رسید.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی میراث فرهنگی اخبار کنکور محمد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی جمعه ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز