Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در بخش بانوان عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان،  هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت عصر امروز برگزار شد.

در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته چهارم نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه 4 بر  یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.

در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز 3 بر 2 مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید.

هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز امروز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد و آکادمی راد نیز 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.

در مسابقات این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه  آزاد، شیوا شجاع مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد در ماده ریکرو برترین امتیازات را به دست آوردند.

گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی برترین امتیازات کامپوند را از آن خود کردند.

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان فولاد مکران آکادمی راد هفته سوم چهارم لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.   برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:   دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:   مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی) ­

دیگر خبرها

  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی