Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، براساس گزارش‌ها دو فرد با در اختیار داشتن یک نوار ویدئویی غیراخلاقی از والبوئنا قصد داشتند از وی اخاذی کنند.

گفته می‌شود این اشخاص با بنزما تماس برقرار کرده و ستاره فرانسوی رئال در جریان یکی از کمپ‌های تمرینی تیم ملی فرانسه موضوع را با والبوئنا در میان گذاشته است.

«سلیون کورمیه» وکیل بنزما در این خصوص اظهار داشت: اتخاذ تصمیم برای بردن این پرونده به دادگاه و محاکمه (موکلش) ناعادلانه و مضحک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما هیچ دخالتی در این موضوع نداشته که مقصر شناخته شود.

بنزما در نوامبر ۲۰۱۵ یک شب را در بازداشت پلیس ورسای فرانسه سپری کرد.

بنزما در آن زمان با ادعای اینکه او در تلاش بوده تا به والبوئنا کمک کند، گفته بود: فکر می‌کنم یک سوءتفاهم بزرگ بوجود آمده است.

بدنبال این حادثه، بنزما در چند سال اخیر شانس حضور در تیم ملی کشورش را از دست داده و از سوی «دیدیه دشان» سرمربی آبی‌ها طرد شده است.

برچسب‌ها رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه دیدیه دشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی فرانسه دیدیه دشان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست

رسانه‌های محلی در فرانسه گزارش داده‌اند که دانشجویان این کشور نیز دوست دارند تظاهرات ضد صهیونیست در دانشگاه‌هایشان مانند آمریکا گسترده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه ۲۴، خبرنگاران محلی در پاریس گزارش داده‌اند که دانشجویان پایتخت نشین فرانسه امیدوارند موجی از اعتراضات حمایت از فلسطین را در سراسر فرانسه به راه بیندازند.

دانشجویان یکی از برترین دانشگاه‌های فرانسه و جهان که در پاریس قرار دارد، علیرغم تعطیلی تظاهراتشان که چهارشنبه شب توسط پلیس اتفاق افتاد، همچنان به دنبال تظاهرات و اعتراض به جنگ غزه هستند. 

دانشجویان این دانشگاه می‌خواهند موجی از اعتراضات گسترده را در سراسر دانشگاه‌های فرانسه به راه بیندازند و اکثر تظاهرکنندگان خواستار آتش‌بس فوری هستند.

این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه ۲۴ اعلام کردند که دوست دارند صدای اعتراض آنها هم مانند دانشجویان آمریکا به گوش جهانیان برسد و آنها هم به اندازه دانشجویان آمریکا در این سیل اعتراضات ضد صهیونیست سهیم و موثر باشند. 

دانشجویان دانشگاه سوربن در شعارهای خود از دولت فرانسه میخواهند که به کمک مردم فلسطین بروند و از نهادهای بین‌المللی خواستار توقف بمب‌گذاری‌ها در غزه شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست