Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات عصر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: اعضای این شورا در زمانی که دشمنان سعی می‌کردند نظام و حاکمیت را زیر سوال ببرند در کنار نظام بودند و همواره از عملکرد آن حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم در انتخابات آینده یک دولت انقلابی و ضدامریکایی روی کار بیاید و کشور را از این وضعیت مدیریتی خارج کند.

دولتمردان در کردستان توان مدیریتی کمتری دارند

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: مردم کردستان ذخایر بزرگی در انقلاب و نظام دارند و این ذخیره عظیم بیش از ۵۵۰۰ شهیدی است که در راه حفظ این نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

سیدخالد حسینی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در این چند دهه خدمات بسیاری به مردم کردستان کرده اما باز هم نیاز است که بیشتر خدمت دریافت کنیم چرا که جوانان بسیاری را در راه این نظام و انقلاب تقدیم کرده است. 

وی یادآور شد: مدیران دولتی در این چند سال هر کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند و نباید منکر فعالیت‌های انجام شده بود اما توان مدیریتی کمتری داشته‌اند و نسبت به سایر استان‌ها کمتر توسعه یافته‌ایم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: در دولت آینده انتطار داریم که دولتی کارآزموده به میدان بیاید تا بتوان با این نظام انقلاب و مردم خدمت بیشتری انجام دهد.

مردم حماسه‌ساز کردستان منتظر حمایت مسوولان هستند

یکی دیگر از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان در این نشست اظهار کرد: در کردستان شاهد افتخارات بسیاری هستیم و مردم در طول انقلاب وفاداری خود را بارها با اثبات رسانده‌اند.

قربان کیانی افزود: در غائله کردستان هم دیدیم که مردم چه مشارکتی با نیروهای انقلابی داشتند و با همراهی پیشمرگان مسلمان کرد در مقابل دشمنان ایستادند.

وی ادامه داد: شهدای بسیاری را برای حفظ انقلاب و امنیت نظام تقدیم کرده‌ایم و در سفر رهبری به کردستان نیز حضور پرشور مردم را شاهد بودیم علیرغم تمامی هجمه‌های رسانه‌های معاند و مردم ثابت کردند در مهمانداری در ایران اسلامی تک هستند و این سفر نیز با مصوباتی که داشت در توسعه کردستان نقش بزرگی داشت و بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مختلف مصوب شد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان یادآور شد: این مردمی که این حماسه‌های عظیم را آفریده‌اند انتظار دارند دولت نیز امروز از آنها حمایت کند به ویژه در بحث منطقه آزاد بانه که در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام منتظر تصویب است.

کیانی بیان کرد: تصویب این طرح می‌تواند در توسعه کردستان نقش بسیاری داشته باشد و حتی بحث کولبری و قاچاق را نیز برای همیشه به پایان برساند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان انقلاب نظام اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند