Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که یک مقام آمریکایی خطاب به صهیونیست‌ها، قهرمان آنها را یک وحشی توصیف کرد و برخی از مسئولین عالی͏رتبه صهیونیست هم بعد از قطعی شدن شکست ترامپ کار انتقاد و حمله به او را آغاز کردند ، اما نتانیاهو همچنان شیفته صلح طلبی!! ترامپ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مارتین اندیک دیپلمات سابق آمریکایی در گفتگو با رادیو سراسری اسرائیل خطاب به اشغالگران قدس گفت: کسی که شما او را یک قهرمان برای اسرائیل می داند شخصیتی وحشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر تایمز آو اسرائیل هم به نقل از بنیامین نتانیاهو خبر داد با وجود تمام رفتارهای صورت گرفته در واشنگتن، اما ترامپ همچنان از دیدگاه او مرد صلح است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به اعتقاد کارشناسان، با وجود آنکه نتانیاهو هم قصد دارد شرط بندی خود را روی اسب برنده منتقل کند، اما ضمن انتقاد از رفتارهای زننده طرفداران ترامپ ، شخص او را مرد صلح جو توصیف کرد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، نتانیاهو همچنان مهم ترین متحد ترامپ به شمار می رود.

در این بین جروزالم پست هم در خبری انتقادی نوشت نتانیاهو تمام تلاش خود را کرد تا در میان هیاهوی حمله به کنگره سکوت خود را نشکند.

از سوی دیگر شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از حمله شدیداللحن وی به ترامپ پرده برداشت و نوشت شخصیت های منتخب در آمریکا می دانند چگونه در مقابل این این رفتارها قرار بگیرند.

به اعتقاد کارشناسان، صهیونیستها به تدریج در حال تغییر قطب نمای خود به سوی جو بایدن هستند و تلاش می کنند از این طریق دوره ترامپ را پشت سر گذشته و سوء استفاده از جو بایدن را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نتانیاهو هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند

ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم، اسرائیل را به پرتگاه و شکست در برابر جنبش حماس می‌برد.

براساس گزارش اسپوتنیک، باراک عصر دیروز شنبه توییت جدیدی را در حساب رسمی خود در X منتشر کرد و در آن توضیح داد که اقدامات نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به  شکست مداوم می‌کشاند.

باراک توضیح داد که عدم اطلاع نتانیاهو به هر دو عضو کابینه جنگ، یعنی بنی گانتس و گادی آیزنکوت، در مورد برخی از جزئیات معامله تبادل اسرا با حماس، یک شکست واقعی است و نشان دهنده وضعیت وحشتی است که نتانیاهو آن را تجربه می‌کند. 

ایهود باراک در توییت خود از گانتس و آیزنکوت خواست استعفای خود را از کابینه جنگ نتانیاهو، ارائه کنند.

شایان ذکر است که در سی و یکم مارس گذشته، باراک گفت که بنیامین نتانیاهو، احساس واقعیت خود را از دست داده است و آنچه برای او مهم است، باقی ماندن در قدرت است.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از باراک گفت که نتانیاهو برای مدت طولانی صلاحیت رهبری چنین درگیری را ندارد اما نخست وزیر فعلی خود را تنها فردی می‌داند که می‌تواند اسرائیل را از بحران کنونی خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد