Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان یادواره سردار شهید حسین پور جعفری تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فراز بام خائیز دهدشت با قضاوت کوبل داوری استان تهران مهدی توکلی و سعید ولدخانیان در تالار هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی مقابل هم صف آرایی کردند.

شاگردان مجید پارسایی در شرایطی که از حریف پیش بودند موفق نشدند بازی را با برتری تمام کنند و بازی با نتیجه برابر ۲۴ به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این بازی ۱۳ بر ۹ با برتری فراز بام خائیز دهدشت به پایان رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که میهمانان ویژه ای از جمله نماینده وزارت ورزش و جوانان، رئیس و دبیر فدراسیون به همراه پیشکسوتان هندبال تهران به تماشای بازی پرداختند.

محسن طاهری مربی تیم هندبال سپاهان اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم حساسیت داشت و شاهد تقابل خوبی بودیم. متأسفانه در نیمه اول شرایطی پیش آمد که چند گل عقب افتادیم و برای بازگرداندن بازی به شرایط عادی تحت فشار زیادی قرار گرفتیم. خدا را شکر بازی با تساوی تمام شد و توانستیم شاهد یک بازی خوب باشیم.

مجید پارسایی در خصوص دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: این بازی آخرین بازی مرحله گروهی بود و ما تقریباً در ۲۰ روز گذشته سعی کردیم تمام فضای تاکتیکی تیم را به سطح آمادگی مطلوب برسانیم و روی نقاط و ضعف و قوت سپاهان به خوبی کار کنیم.

وی افزود: بچه‌ها نیمه اول خوب بودند اما در نیمه دوم اشتباهات تاکتیکی زیاد شد و متأسفانه بازیکنان عجله کردند و بازی مساوی شد اما به هر حال به آنچه از این بازی می‌خواستیم رسیدیم و هدف این بود که بتوانیم صعود کنیم و برای دور بعد هم آماده‌ایم.

پارسایی در ادامه تاکید کرد: گروه ما گروه سختی بود و هر چهار تیم با آمادگی کامل پا به مسابقات گذاشته بودند. جا دارد به دوست عزیزم آقای بکماز که واقعاً تیم خوبی را با آمادگی جسمانی خوب روانه مسابقات کرد، تبریک بگویم. متأسفانه او بازیکنان اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد و آنطور که در دور اول موفق بود در این مرحله موفق ظاهر نشد. به او تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم اما شرایط مسابقات طوری است که سه تیم از گروه صعود می‌کنند اما به عقیده من جایگاه این تیم بالاتر از این است.

کد خبر 5116705

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال تیم هندبال سپاهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران والیبال لیگ برتر والیبال هندبال تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتبال آلومینیوم اراک کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند