Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با اشاره به وجود بیش از ۴۷۰ پروژه نیمه‌تمام در استان گفت: باید یک بررسی اجمالی در استان صورت گیرد تا دلیل وجود پروژه‌هایی با پیشرفت پایین در قم مشخص شود.

وی افزود: وجود چنین پروژه‌های ناتمام و معطل‌مانده‌ای در استان که بعد از چندین سال مستهلک و ادامه کار اجرایی آن‌ها زمان‌بر و هزینه‌های اجرایی را افزایش می‌دهد، جز آسیب و خسارت برای استان چیزی دیگری به همراه ندارد و دستگاه‌های اجرایی با توجه به وضعیت موجود دولت و محدودیت منابع دولتی امسال هیچ پروژه‌ای را شروع نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام استان و بررسی دلایل اصلی راکد ماندن این پروژه‌ها بیان کرد: پیگیری این موضوع باید اولویت استان و دستگاه‌های استان شود و تا سال ۱۴۰۰ اولویت ما پروژه‌های نیمه‌تمام است و با وضع بودجه و کسری اعتبارات موجود نمی‌توان هیچ پروژه جدیدی را متقبل شد.

وی با اشاره به نحوه واگذاری زمین به متقاضیان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی در استان افزود: زیرساخت‌های شهرک‌های مجاور روستاها توسعه یافته‌اند و شرکت شهرک‌های صنعتی در استان باید در زمینه واگذاری زمین به متقاضیان بازنگری‌هایی انجام دهد و شرایط خاصی را اعمال کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اهمیت استفاده از توان نمایندگان مجلس و افزایش سرعت عمل در فراهم کردن زیرساخت‌ها گفت: گاهی اوقات دیده می‌شود که یک متقاضی با هدف تولید و ارتقای صنعت تقاضای زمین در شهرک شکوهیه را دارد، اما هرچه تلاش می‌کند به زمین موردنظر خود نمی‌رسد و در مقابل افرادی هم هستند که هدف تولید ندارند، اما به‌راحتی به زمین‌های مدنظر خود در این شهرک می‌رسند و باید در این زمینه بازنگری‌هایی صورت گیرد.

کد خبر 5116647

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی ذوالنور استانداری قم قم قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان آلودگی هوا شهرکرد مجلس شورای اسلامی عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود