Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در بخش بانوان عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان،  هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رده بانوان، یادواره شهدای سلامت عصر امروز برگزار شد.
در هفته سوم و در ماده ریکرو بانوان تیم‌های آکادمی راد و اشتادسازه با نتیجه مشابه 5 بر صفر به ترتیب مقاومت عاشوری آذربایجان شرقی و فولاد مکران را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفته چهارم نیز فولاد مکران 3 بر 2 از سد آکادمی راد گذشت و دانشگاه آزاد نیز با نتیجه 4 بر  یک برابر مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.
در هفته سوم کامپوند بانوان تیم‌های فولاد مکران و آکادمی راد با نتیجه 4 بر یک به ترتیب برابر محبوب تهران و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسیدند و مس کرمان نیز 3 بر 2 مقابل هیئت چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسید.
هفته چهارم لیگ برتر کامپوند بانوان نیز امروز پیگیری شد و مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد فولاد مکران گذشت و مس کرمان 5 بر صفر محبوب تهران را شکست داد و آکادمی راد نیز 4 بر یک هیئت چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت.
در مسابقات این هفته مهتا عبداللهی از دانشگاه  آزاد، شیوا شجاع مهر از اشتاد سازه و آیتک جلوسیان از دانشگاه آزاد در ماده ریکرو برترین امتیازات را به دست آوردند.
گیسا بایبردی از آکادمی راد، راحله فارسی از مس کرمان و پریسا سپاهانی از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی برترین امتیازات کامپوند را از آن خود کردند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فولاد مکران آکادمی راد هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای

 محمد محشری در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی و جهانی واگذار کرد.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه