Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های آمریکا گزارش دادند، افسر پلیس آمریکایی که شب گذشته در جریان حمله حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا یک زن را به ضرب گلوله کشته بود از کار تعلیق شد. 

براساس گزارش اسپوتنیک، این افسر پلیس تا پایان روند تحقیقات از کار تعلیق شده است.

بعد از ورود حامیان ترامپ و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره در واشنگتن، نیروهای امنیتی به یک زن شلیک کرده و او را از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند زنی که در جریان حمله هواداران ترامپ به کنگره به ضرب گلوله کشته شد، «اشلی بابیت» نام داشته و سالها در نیروی هوایی ارتش ایالات متحده خدمت کرده بود و به همراه هواداران ترامپ وارد کنگره شده بود.

غیر از این فرد، «رابرت کونتی» رئیس پلیس شهر واشنگتن دی سی طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که سه نفر دیگر نیز در جریان این اعتراضات کشته شدند.

چهارشنبه شب در حالی که جلسه مشترک کنگره آمریکا برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری در جریان بود، عده‌ای از هواداران ترامپ که در مقابل این ساختمان تجمع کرده بودند، به داخل آن یورش بردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی