Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز پنجشنبه شب با انتشار این خبر به نقل از یک مقام بلندپایه دولت ایالات متحده نوشت که انتظار می‌رود چند عضو ارشد دیگر شورای امنیت ملی آمریکا نیز استعفا کنند.

این مقام که خواست نامش فاش نشود، افزود که هدف ترامپ از وعده دادن در مورد «انتقال منظم» قدرت به جو بایدن آن است که از استعفای بیشتر مقام های بلندپایه جلوگیری کند اما به نظر نمی رسد که این وعده مانع از استعفای آنها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان شورش شب گذشته در واشنگتن از سوی ترامپ و هوادارنش که به درگیری مسلحانه منجر شد، دست کم چهار نفر کشته، دهها نفر مجروح و دهها نفر دیگر بازداشت شدند.

کنگره پس از خروج شورشیان که با حضور نیروهای گارد ملی آمریکا و پلیس فدرال به حالت عادی برگشت، نشست خود را در ساعت ۸ شب چهارشنبه به وقت محلی از سر گرفت.

جو بایدن برخلاف تلاش برخی طرفداران ترامپ در کنگره آمریکا، با کسب ۳۰۶ رای گزینشگران و با تایید کنگره، به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا اعلام شد.

بلافاصله بعد از تایید بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا از سوی کنگره، ترامپ اعلام کرد که روز ۲۰ ژانویه کاخ سفید را برای مهیا کردن زمینه انتقال قدرت ترک می کند.

311311

کد خبر 1474010

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام