Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه سی بی اس، ساختمان کنگره آمریکا در ایالت میشیگان به دلیل تهدید امنیتی تعطیل شد.

بنابر اعلام چند قانونگذار آمریکایی ساختمان کنگره در ایالت میشیگان به دلایل امنیتی بسته شده و پلیس بررسی موضوع را آغاز کرده است. این قانونگذاران آمریکایی تصاویر مربوط به هشدار امنیتی را که از اداره پلیس ایالت میشیگان دریافت کرده بودند، در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این هشدار آمده است: به دلیل تهدیدی که صبح امروز ۷ ژانویه ۲۰۲۱ دریافت شد، ساختمان کنگره به طور موقت برای همه اعضا و کارکنان بسته شده است. پلیس ایالت میشیگان در حال تحقیق در این باره است. تهدیدات امنیتی تنها یک روز بعد از رخداد‌های بی سابقه یورش به ساختمان کنگره آمریکا همزمان با نشست تائید نتیجه انتخابات سوم نوامبر صورت گرفت.

 نشست شب گذشته کنگره آمریکا که برای تأیید نتیجه انتخابات برگزار شد، با یورش هواداران ترامپ متوقف شد. رئیس جمهور آمریکا با حضور در جمع حامیان خود سخنرانی و به شدت از انتخابات این کشور انتقاد کرد. در نهایت اواسط ظهر امروز مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد کنگره نتایج آرا در خصوص پیروزی بایدن در انتخابات را پذیرفته است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ایالت میشیگان ساختمان کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)



منبع:پیج jahansanat

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معماری جالب در استادیوم سن سیرو میلان ایتالیا (فیلم) ببینید راز استواری این خانه‌ها در زلزله ژاپن چیست؟ (فیلم) معماری جالب استادیوم سن‌سیرو میلان (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو