Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر دموکرات‌های سنا طی بیانیه‌ای با اشاره به نقش رئیس‌جمهور آمریکا در اتفاقات روز گذشته واشنگتن که به تسخیر کنگره توسط هواداران رئیس‌جمهور برای چند ساعت منجر شد، تأکید کرد که رئیس‌جمهور آمریکا باید فوراً از قدرت عزل شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی، «چاک شومر» رهبر دموکرات‌های سنا روز پنج‌شنبه طی بیانیه‌ای خواستار عزل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از قدرت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

چاک شومر در این بیانیه تصریح کرد: «آنچه دیروز در پایتخت اتفاق افتاد یک شورش علیه ایالات متحده بود که به تحریک رئیس‌جمهور انجام شد. این رئیس‌جمهور حتی برای یک روز دیگر نباید قدرت را در اختیار داشته باشد.»

وی افزود: «سریع‌ترین و مؤثرترین راه برای عزل رئیس‌جمهور -که همین امروز می‌تواند انجام شود- این است که معاون رئیس‌جمهور فوراً متمم 25م قانون اساسی را فعال کند.»

شومر در ادامه هشدار داد: «اگر معاون رئیس‌جمهور و اعضای کابینه از ایستادن [در برابر ترامپ] امتناع کنند، کنگره باید دوباره برای استیضاح رئیس‌جمهور تشکیل جلسه دهد.»

4 کشته و 52 بازداشتی در حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگرههیلاری کلینتون: حمله‌کنندگان به ساختمان کنگره، «تروریست‌های داخلی» هستندجیمی کارتر: خشونت در کنگره آمریکا یک تراژدی ملی استبایدن: اتفاق‌های کنگره اعتراض‌ نیست، شورش است/ ترامپ: نتایج انتخابات متقلبانه بود، اما باید صلح کنیمنمایندگان دموکرات خواستار برکناری ترامپ از قدرت شدندبزرگترین گروه کسب و کار آمریکا خواستار برکناری ترامپ شدحساب‌های کاربری ترامپ در فیس‌بوک و اینستاگرام تا اطلاع ثانوی مسدود شد

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره آمریکا دونالد ترامپ سناتورهای آمریکایی سنای آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا کنگره آمریکا دونالد ترامپ سناتورهای آمریکایی سنای آمریکا حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا