Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:04:59 GMT

کلینیک یاس به ارائه خدمات با کیفیت بالا

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۷۳۱۱

کلینیک یاس به ارائه خدمات با کیفیت بالا

کلینیک فوق تخصصی یاس برای اینکه بتواند به سهم خود "حال خوب" را در بین مراجعه کنندگان و افراد مختلف جامعه بوجود آورد به مناسبت شب یلدا و سال نو میلادی اقداماتی را از قبیل توزیع هدایا و بادکنک در خیابان های اطراف و بین همسایگان و مراجعین انجام داد.

همچنین جهت احترام و تبریک شب یلدا و سال نو میلادی اقدام به چیدن سفره شب یلدا و قراردادن کاج تزئینی کردیم تا به نوبه خود سال جدید را به همه ی مسیحیان عزیز ایران به خصوص مراجعین و همسایگان خود تبریک گفته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که جهت رفاه عزیزان اقدام به توزیع کارت های تخفیف 20 درصدی که شامل تمامی خدمات کلینیک یاس از تاریخ 6 دی تا 11 دی ماه بود نیز انجام گرفت و در کنار مشاوره به معرفی خدمات کلینیک پرداختیم.

ما در کلینیک یاس به ارائه خدمات با کیفیت بالا، مشاوره، خدمات پس از ویزیت و حال خوب مراجعین و جامعه می اندیشیم  و به این منظور مطمئنا در مناسبت های مختلف نیز در کنار شما و همراه با شما حال خوب را به یکدیگر منتقل خواهیم کرد.

همچنین با همراهی شبکه های اجتماعی کلینیک یاس از مطالب آموزشی، معرفی کتاب، معرفی خدمات و مطالب مختلف درج شده در این فضا بهره مند شوید.

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت زندگی روزمره استرس ارائه خدمات کلینیک یاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری