Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در ادامه لیگ برتر بسکتبال مقابل نماینده تهران شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در حالی برگزار شد که تیم شهرداری قزوین مقابل اکسون تهران بازی خود را واگذار کرد.

نماینده استان در این دیدار که در سالن فدراسیون بسکتبال در تهران برگزار شد ، با نتیجه ۷۲- ۶۱ مقابل اکسون تهران شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال شهرداری قزوین که دومین فصل حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند ، در این دیدار در کاراکترهای اول ، دوم و سوم مقابل میهمان تهرانی بازنده بود و تنها در کوارتر چهارم پیروز شد که البته این برتری رهاوردی برای بازیکنان شهرداری به همراه نداشت.

در این دیدار تیم شهرداری در نیمه نخست و در مجموع دو کوارتر با نتیجه ۳۵- ۲۵ با ده امتیاز اختلاف راهی رختکن شد و در نیمه دوم هم در مجموع دو کوارتر با نتیجه ۳۷- ۳۶ بازنده شد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین با این نتیجه پس از باخت مقابل تیم های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان سومین شکست خود را در این فصل متحمل شد.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با این نتیجه در جدول رده بندی با کسب ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین بسکتبال قزوین شهرداری قزوین تیم بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، شفیلد یونایتد پس از شکست سنگین مقابل نیوکسل به اولین تیمی تبدیل شد که در این فصل از لیگ برتر سقوط کرده است. بدین ترتیب شاگردان کریس وایلدر پس از قطعی شدن سقوط از لیگ برتر، فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد.

شفیلد در ابتدا مقابل نیوکسل پیش افتاد اما در ادامه با نتیجه 5-1 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکست خورد. این برد برای نیوکسل یک رکوردشکنی بود چراکه آن‌ها تعداد گل‌های زده به شفیلد را به عدد 13 ارتقا دادند. تا بحال یک تیم لیگ برتری در بازی رفت و برگشت مقابل یک تیم دیگر این تعداد گل به ثمر نرسانده بود.

شفیلد اولین تیمی است که به چمپیونشیپ سقوط کرده و باید دید کدام تیم به آن‌ها می‌پیوندد. برنلی، لوتون تاون و ناتینگهام فارست همگی برای جلوگیری از سقوط می‌جنگند.

در همین حال، لسترسیتی در حال حاضر حضور خود در فصل آینده لیگ برتر را تایید کرده و پس از یک فصل دوری دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

طی 35 بازی، شفیلدیونایتد 97 گل دریافت کرده و در مقابل 25 شکست تنها به 7 تساوی و سه برد دست پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است