Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا چمن شامگاه پنجشنبه با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف بیماریابی گسترده در زیر مجموعه این دانشگاه در دستور کار است، افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ۶۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه در کنترل و مهار این ویروس اکنون توفیقات و دستاوردهای نسبی خوبی حاصل شده است، تصریح کرد: این دستاوردهای نسبی حاصل تلاش آحاد مردم، مسوولان، سیاست گذاران، رسانه ها و همچنین تلاش طاقت فرسای همکاران ما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن با اشاره به اینکه هنوز تا مهار و کنترل کامل این بیماری راه زیادی در پیش رو داریم، اظهارداشت: همچنان باید پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی به طور جدی در دستور کار مردم قرار داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه در برخی محافل و مجالس شیوه نامه های بهداشتی رعایت نمی شود، افزود: مردم نباید در مجالسی که شیوه نامه های بهداشتی رعایت نمی شود، شرکت کنند و همچنین دستگاه های نظارتی هم با این گونه موارد نقض شیوه نامه های بهداشتی برخورد جدی تری داشته باشند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز با فوت ۱۰۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۵ هزار و ۹۳۳ تن رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۸ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹در کشور شناسایی و ۷۵۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ تن رسید.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود علائم کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد