Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شرکت فیس‌بوک که پیش از این حساب‌های کاربری دونالد ترامپ در فیس‌بوک و اینستاگرام را به مدت 24 ساعت مسدود کرده بود، روز پنج‌شنبه اعلام کرد که حساب‌های کاربری رئیس‌جمهور آمریکا در این شبکه‌های اجتماعی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش تسنیم مارک زاکربرگ مؤسس و مدیرعامل شرکت فیس‌بوک در پیامی تلویحاً اعلام کرد که تعلیق حساب‌های کاربری ترامپ در فیس‌بوک و اینستاگرام دست‌کم تا 13 روز آینده (روز تحلیف جو بایدن) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر فیس‌بوک، شرکت توئیتر نیز روز گذشته در پی حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمریکا که به تحریک شخص ترامپ انجام شد، حساب‌های کاربری ترامپ در توئیتر را به‌مدت 12 ساعت مسدود کرده بود؛ هرچند این شرکت تا این لحظه تصمیم تازه‌ای برای تعلیق مجدد حساب‌های کاربری ترامپ اتخاذ نکرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حساب های کاربری ترامپ دونالد ترامپ فیس بوک اینستاگرام صراط حساب های کاربری ترامپ فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق