Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی نروژی شیاطین سرخ طی 12 ماه به اندازه 26 سال حضور فرگوسن در این تیم، در مراحل نیمه نهایی متحمل شکست شده است!.
به گزارش آریا، شب گذشته، منچستریونایتد و منچسترسیتی در نیمه نهایی رقابت های لیگ کاپ انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-0 به سود سیتیزن ها به پایان رسید تا شیاطین سرخ برای چهارمین بار در نیمه نهایی یک رقابت حذف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Simon Stone از BBC، با شکست منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ کاپ، اکنون این تیم تحت هدایت اوله گونار سولسشر در 4 نیمه نهایی مختلف حذف شده است. این در حالی است که منچستریونایتد تحت هدایت سر الکس فرگوسن طی 26 سال، در 4 نیمه نهایی از یک رقابت کنار رفت و اکنون سولسشر طی 12 ماه حضور خود در منچستریونایتد، چنین رکوردی را به ثبت رسانده است.
با توجه به اینکه منچستریونایتد در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته و حتی در آستانه صدرنشینی نیز قرار گرفته بود، به نظر می رسید این تیم از بخت فراوانی برای رسیدن به فینال جام اتحادیه و غلبه بر منچسترسیتی برخوردار باشد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و منچستریونایتد با قبول شکست 0-2 برابر رقیب همشهری یک بار دیگر در مرحله نیمه نهایی شکست خورد.
منچستریونایتد در روزهای حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت خود چهار بار به مرحله نیمه نهایی رقابت های مختلف رسیده و هر چهار بار مغلوب شده است. شیاطین سرخ در این دوره دو بار در جام اتحادیه، یک بار در جام حذفی و یک مرتبه نیز در لیگ اروپا با شکست در این مرحله با تورنمنت های مذکور وداع کرده اند.
جالب اینجاست یونایتد در چهار بازی آخری که به نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافته سه مرتبه مغلوب شده است. این در حالیست که پیش از این مقطع، یونایتد از 9 نیمه نهایی قبلی در این تورنمنت هشت بار موفق به راهیابی به دیدار پایانی شده بود. منچستریونایتد در دو سال اخیر و علیرغم سرمایه گذاری قابل قبول هنوز با سولسشر موفق به فتح جام نشده و باید دید مدیران این باشگاه تا چه مقطعی به این سرمربی جوان و نروژی فرصت خواهند داد.
اوله گونار سولسشر پس از باخت منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، به تحسین از قدرت حریف تیمش پرداخت ولی همچنین اعتقاد داشت که تیمش نسبت به نیمه نهایی های سال قبل، پخته تر بازی کرده است. به نقل از اسکای، دو گل از جان استونز و فرناندینیو در نیمه دوم، سیتیزن ها را در فینال لیگ کاپ به تاتنهام رساند. سولسشر پس از بازی به خبرنگاران گفت:
منچسترسیتی می تواند گل های خوب زیادی به ثمر برساند؛ آن را می توان پذیرفت. ولی پذیرش دریافت دو گل ساده از روی ضربات شروع مجدد بسیار مأیوس کننده است. فقط روی این صحنه ها خوب کار نکردیم. به اندازه کافی بخت جدی گلزنی نساختیم؛ حریف هم همین طور. آن دقت لازم که در بازی های اخیر داشتیم را امروز نداشتیم. امروز به اندازه کافی خوب نبودیم.  
سرمربی منچستریونایتد اضافه کرد:  
حریف ما یک منچسترسیتی بسیار خوب بود. آن ها خوب بازی کردند. وقتی آن ها خوب بازی می کنند، باید برای شکست دادن شان خیلی خوب بازی کنید. امروز آن ذره اضافی را کم داشتیم. در حال نزدیک تر شدن هستیم. این یونایتد نسبت به یونایتدی که در نیمه نهایی های سال قبل بازی کرد خیلی بهتر است. باخت در این مرحله از مسابقات به مبحث روحی-روانی بر نمی گردد. گاهی در نیمه نهایی حریف خوبی پیش روی تان قرار می گیرد. ما با تیمی رو به رو شدیم که احتمالا بهترین تیم حال حاضر انگلیس است.
در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس، منچستریونایتد با نتیجه 2-0 مغلوب منچسترسیتی شد تا از راهیابی به فینال رقابت ها بازماند. اوله گونار سولسشر برای چهارمین بار متوالی در قدم آخر کم آورد و نتوانست به همراه منچستریونایتد حضور در فینال یک رقابت حذفی را تجربه کند. منچستریونایتد تحت هدایت سولسشر ابتدا در مرحله نیمه نهایی لیگ کاپ انگلیس در فصل 2019/20 مغلوب منچسترسیتی شد. سپس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در فصل 2019/20، کار را به چلسی واگذار کرد. شکست مقابل سویا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، کار این تیم در فصل قبل را یکسره کرد و سرانجام شکست مقابل سیتی باز هم در نیمه نهایی لیگ کاپ، چهارمین حذف متوالی سرمربی نروژی در مراحل نیمه نهایی جام های مختلف را رقم زد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر نیمه نهایی متوالی نیمه نهایی لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید با شکست بایرن فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان آنچلوتی به پایان رسید تا نماینده اسپانیا به فینال این رقابت راه یابد.

تک گل بایرن مونیخ در این بازی را آلفونسو دیویس در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند. گل‌های رئال را هم خوسلو در دقایق ۸۸ و ۱+۹۰ وارد دروازه حریف کرد.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کرده بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن مقابل هم قرار گرفته بودند که نماینده آلمان با پیروزی بر حریف خود فینالیست شد.

به این ترتیب تیم‌های رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی شهر لندن دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئال مادرید با شکست بایرن فینالیست شد
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • لیگ NBA| پیروزی بوستون و اوکلاهماسیتی
  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید