Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ان‌بی‌سی، «چاک شومر» رهبر دموکرات‌های سنا روز پنج‌شنبه طی بیانیه‌ای خواستار عزل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از قدرت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به  نقل از تسنیم، چاک شومر در این بیانیه تصریح کرد: «آنچه دیروز در پایتخت اتفاق افتاد یک شورش علیه ایالات متحده بود که به تحریک رئیس‌جمهور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رئیس‌جمهور حتی برای یک روز دیگر نباید قدرت را در اختیار داشته باشد.»

وی افزود: «سریع‌ترین و مؤثرترین راه برای عزل رئیس‌جمهور -که همین امروز می‌تواند انجام شود- این است که معاون رئیس‌جمهور فوراً متمم 25م قانون اساسی را فعال کند.»

شومر در ادامه هشدار داد: «اگر معاون رئیس‌جمهور و اعضای کابینه از ایستادن [در برابر ترامپ] امتناع کنند، کنگره باید دوباره برای استیضاح رئیس‌جمهور تشکیل جلسه دهد.»

پربیننده ترین «جو بایدن» رسما رییس‌جمهور آمریکا شد/ بایدن۳۰۶؛ ترامپ ۲۳۲رأی الکترال هشدار هیلاری کلینتون: ترامپ، با ایران جنگ نکن! تلاش برای ادامه شمارش آرای الکترال/ تأمین امنیت کنگره بعد از ۴ساعت خشونت دموکرات‌ها اکثریت سنا را در اختیار گرفتند بهبود وضعیت اقتصاد ایران/ عملکرد بهتر از حد انتظار در سال۲۰۲۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا انتخابات 2020 امریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

بنابراین گزارش، بارزانی پیش از این با رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان نیز دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه