Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، با آرمان‌های این شهیدان والامقام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک ‌روزه خود به استان، عصر امروز با حضور در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با آرمان‌های این شهیدان والامقام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادگار دوران دفاع مقدس با حضور در یادمان شهدای سنندج و حضور کنار قبور مطهر شهدای والامقام استان کردستان، ضمن قرائت فاتحه به روح بلند این شهدا ادای احترام کرده و با اهدای گل، مزار مطهر شهدا را عطرافشانی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سنندج: ایران سرزمین پرورش قهرمانانی همچون حاج قاسم استبرگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به روایت تصویر

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار ذبیح‌الله مالکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، سرهنگ حسن عسگری فرمانده سپاه سنندج و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان نظامی استان، «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام» را در یادمان شهدای سنندج همراهی کردند.

در ادامه تصاویر اختصاصی خبرنگار تسنیم در سنندج از این مراسم را ببینید.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادمان شهدای استان کردستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است